In februari kocht ik dan eindelijk de telelens die ik al zolang wilde.
Februari, maart en april heb ik dan ook alleen op mijn eigen paardje geoefend en wat vriendinnen, maar in mei was het dan zover mijn eerste echte paardenfotografie meeting op het strand bij Noordwijk:

Wat een leuke meeting was dat! Goed georganiseerd en héél gezellig. Ik wist dat dit zeker niet mijn laatste meeting zou worden... Ook de reacties op mijn foto's waren verbazingwekkend goed, ik had zelfs al mijn eerste nabestellingen binnen gesleept!
Mijn 2e meeting was sneller dan verwacht, diezelfde maand stond ik nog te fotografen op een bloedhete dag op de Ginkelse Heide bij Ede:
http://www.equiphotography.nl/mei%202.jpg
Helaas gooide mijn studie roet in het eten, waardoor in in juni helaas niet heb kunnen fotograferen. In juli/augustus heb ik dat dubbel en dwars goed gemaakt! Veel meetings gehad, ook een aantal privé fotoshoots op goed te oefenen en mijn portfolio bij te spekken:
Ik kreeg onder andere Pokerface voor de lens, een tinker met een hele speciale kleur, blue blagdon:

Een Quarter genaamd Spike:

De westernmeeting in Woudenberg was ook super gezellig:

Ook een klein shetlandveulentje, zo schattig!

En de meeting in Kootwijk was ook een succes!

In Augustus was er een meeting bij de Zevenhuizerplas, daar had ik onder andere deze knappe man voor de lens:

Hieronder een plaatje van de cremello Blue:

Toen kwamen in oktober langzaam de prachtige herfstkleuren tevoorschijn! Een prachtige kans op mijn portfolio wat kleur toe te brengen:
http://www.equiphotography.nl/oktober.jpg

Ik mocht in november op bezoek komen bij Jolanda met haar (waarschijnlijk) welshxtinker kruising:

Weer een meeting op de Ginkelse Hei, deze keer geen 30 graden, maar een grauwe waterkoude dag.

Een Silhouette, gemaakt in december:

En gelukkig! Welgeteld 1 dag in december was het mooi weer én lag er sneeuw, natuurlijk kon ik dat niet voorbij laten gaan en ben ik op bezoek geweest bij Succubi en Gráni:

En de laatste, een foto van een valk merrie in de sneeuw:

2012 was voor mij een jaar waarin ik ongelofelijk veel heb geleerd, veel mensen heb ontmoet en behoorlijk wat gigabytes aan foto's heb verzameld. Ik hoop dat 2013 net zo'n mooi fotografievol jaar wordt.
Iedereen het beste voor 2013, en hopelijk tot ziens!