Kijk hem groter:
http://img560.imageshack.us/img560/965/ ... afront.jpg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
). Naast één rij van bijvoorbeeld 6 foto's, kan je ook twee rijen op elkaar van elk bijvoorbeeld 6 foto's. Wordt een groot bestand, maar meer informatie in één beeld. Deze 6 foto's heb ik handmatig in Photoshop passend gemaakt tot één kloppende foto. Is veel knutselwerk. Je hebt ook een automatische actie, maar dit keer was het resultaat alles behalve kloppend
Lipydo schreef:Dank!![]()
Tips. Uhm. Deze panorama bevat 6 foto's. Probeer op één plek te blijven staan en roteer je lichaam. Begin met 1 foto, onthoud waar je de horizon hebt liggen en waar de rechterkant eindigt. Bij de tweede foto roteer je meer naar rechts en de linkerkant overlapt een klein beetje van de rechterkant van de vorige foto. Zo ga je verder tot je denkt dat je alles in foto's hebt. Je kan het ook goed doen en een statief pakken (en geen iPhone). Naast één rij van bijvoorbeeld 6 foto's, kan je ook twee rijen op elkaar van elk bijvoorbeeld 6 foto's. Wordt een groot bestand, maar meer informatie in één beeld. Deze 6 foto's heb ik handmatig in Photoshop passend gemaakt tot één kloppende foto. Is veel knutselwerk. Je hebt ook een automatische actie, maar dit keer was het resultaat alles behalve kloppend
Super bedankt! Ik zal binnenkort eens het weiland in duiken voor het oefenen van panorama foto's
.