Goed, achter deze foto zit een heel verhaal. Ik zag dus een man IETS fotograferen in schiedam dus ik stond me af te vragen wát. Dus ik gauw de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd waar hij een foto van nam. Nou, bleek dus dezelfde foto te zijn als wat jullie hierboven ziet, maar dus eigenlijk mijn foto (die ik zelf ook heb gemaakt met ZIJN aanwijzingen.) Hij had het over compositie en contrast enz enz... de fototermen vlogen me om de oren, maar ik had wel goed geluisterd naar hem. Dus wij twee hadden dus dezelfde foto's gemaakt van hetzelfde object in dezelfde hoek! Zo leer je wel van elkaar, toch?
Was wel een aardige man die aardig wat van fotografie afwist, zo wist hij te vertellen dat je een object NOOIT in het midden van een foto mag plaatsen, omdat het anders veel te saai en te gewoontjes werd. En nog wat andere dingen...
Dus mocht ik iets niet goed gedaan hebben met deze foto dan zijn we BEIDEN schuldig aan DEZELFDE fout!
Ik persoonlijk vind hem niet interessant om naar te kijken. Beetje een huis-tuin-en keukenfoto zeg maar. Het witte licht erachter stoort me en het licht in de lantaarn zelf ook.