[MOV] Effecten filmpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Isabelle98

[MOV] Effecten filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 19:51

Hoi bokkers!:)

Ik heb een effecten filmpje met Pro clips gemaakt,
En eigenlijk gebruik ik nooit echt zo veel effecten, of pro clips.
Dus ik was benieuwd wat jullie er van vinden. :)
Als je een tip hebt, zeg maar! haha.

Bedankt! /3
Laatst bijgewerkt door Muurp op 27-12-12 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 19:59

persoonlijk vind ik het best storend met die effecten. Vaak heeft het niet veel meerwaarde, bijvoorbeeld dat 'flikkeren' bij het weigeren (op 0:09), en in nog meerdere onderdelen van het filmpje. Zelf zou ik me beperken tot een paar effecten, in plaats van het filmpje helemaal vol proberen te gooien met 'nutteloze' effecten.

Bovendien hoort het ook op een ander forum thuis, ik neem aan dat dit niet jouw eigen paarden zijn. ITP is niet voor filmpjes van paarden die van internet af komen.
Ik heb al getemd. Dan wordt het waarschijnlijk verplaatst.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 20:01

jesus zeg 1234 t kan toch ook wel beetje minder....wie bewerkt er niet wel eens een filmpje van b.v een anky ofzo en dan komt er 1tje ja ik neem aan dat dit niet jou eigen paard is... :r moet iedereen met een filmpje van anky of wie dan ook maar aan anky gaan vragen voor toestemming kom op zeg

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 20:04

Ik val niet aan hoor, ik zeg wat ik ervan vind, dat de effecten naar mijn idee teveel zijn :) Naar mijn mening heb ik het ook niet aanvallend verwoord hoor.
En ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het (waarschijnlijk) niet op ITP mag ;) Dat is namelijk voor eigen paarden of verzorgpaarden oid te laten zien.
Het kan wel op Links of UK oid (ivm effecten filmpje) maar dat zal een moderator bepalen.
Dus ik snap jouw reactie niet echt eigenlijk.

Isabelle98

Re: Effecten filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 21:45

Nee, het klopt dat het niet mijn eigen filmpjes zijn, en daarom heet het ook Pro clips. :)
Ik heb ze van een speciaal account, waar je ze van mag gebruiken. Of van mensen die speciaal filmpjes hebben gemaakt om ze door andere te laten gebruiken.
dat flikkeren zoals je het noemt, vind ik juist wel bij een effecten filmpje passen, en zie ik ook veel vaker, maar zo heeft iedereen natuurlijk zijn eigen smaak.:)

tamary

Re: Effecten filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 20:27

ITP->FK

nenahdm

Re: [MOV] Effecten filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 21:32

Vind het wel leuk, maar misschien moet je meer spelen met de effecten van de filmpjes zelf, bv het contrast aanpassen zodat het wet feller eruit gaat zien. Kan je bewegende textures op je filmpje zetten?

Isabelle98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 11:06

xTitanic schreef:
Vind het wel leuk, maar misschien moet je meer spelen met de effecten van de filmpjes zelf, bv het contrast aanpassen zodat het wet feller eruit gaat zien. Kan je bewegende textures op je filmpje zetten?

Ohja! bedankt! :j
Jaa, zoeken op youtube naar moving texture.
En daarvan een leuke downloaden, en die in het track balkje { als je sony vegas hebt, bij andere programma's weet ik het niet. } boven je filmpje zetten, en dan iets laten doorschijnen.:)

nenahdm

Re: [MOV] Effecten filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 12:47

Moet je dan ook maar eens proberen! :D