[FOTO] Tips gevraagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xTesske

[FOTO] Tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-12 15:32

Laatst bijgewerkt door Julia op 19-12-12 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [FOTO] Tag toegevoegd. :)

xTesske

Re: [FOTO] Tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 09:12

heeft niemand tips voor me?

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 18:15

Zoals je 1e foto is (leuk onderwerp, helemaal op de foto, rustige achtergrond) vind ik het prettigst om naar te kijken. Deze pup heb je trouwens telkens leuk in beeld!
De foto direct daaronder (graag nummeren volgende keer)is zo anders! Je had de traanstrepen best kunnen verwijderen (of droogdeppen) , voor je de foto nam! Waar je de foto uitsnijdt, of wat je erop zet is belangrijk. Vooral foto 5 is wonderlijk en oh, wat jammer dat je bij het konijn diens mooie oren en snorharen niet hebt gefotografeerd! Voor een close-up foto is het nét te uitgebreid. De een na laatste foto (8) is bijvoorbeeld is beter dan foto 5 en 6 , doordat alles van de kop er op staat.
De 1 e en 3 van de laatsten foto's vond ik schattig om naar te kijken! <3 Welke foto's vind je zelf erg mooi/leuk/goed?

xTesske

Re: [FOTO] Tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 22:44

Haha had niet verwacht dat ik toch nog zo'n redelijk goed commentaar zou krijgen. Ik ben zelf erg blij met foto 8 ik zat namelijk in een donkere ruimte waar ik helemaal niks zag dus het was meer even zoeken wat ik er nou precies op zou krijgen en dat ik hem er zo fijn op heb gekregen ben ik toch wel erg trots op. Van het konijn nu je het zegt vind ik het opzich ook wel jammer, ik heb ook foto's waar hij helemaal op stond. Ben erg blij met je commentaar!