[FOTO] Een dagje Blijdorp met -5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Selente

[FOTO] Een dagje Blijdorp met -5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 22:56

Vandaag heb ik me weer laten gaan in mijn creatieve uitspatting: fotografie.
Momenteel volg ik een oriëntatiecursus op de Willem de Kooning Academie in Rotterdam. Samen met school gingen we vandaag naar Blijdorp en hebben we een tweetal opdrachten gekregen.
Buiten deze opdrachten heb ik natuurlijk ook gewone random foto's gemaakt. Die zijn hier te vinden!
Hope you like it! (:

Afbeelding

Afbeelding

Overigens om meer foto's te zien en een betere indruk te krijgen van mijn fotografiewerk (al moet ik die pagina een keer updaten, ook wel een website maken met een recent overzicht...) kan je op mijn pagina hier kijken voor meer foto's.
En vergeet niet om de pagina te liken. Zo blijf je up to date wat betreft mijn nieuw werk.

Rhyddid

Re: [FOTO] Een dagje Blijdorp met -5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 00:33

Wauw... ik vind ze erg mooi!

Marit

Re: [FOTO] Een dagje Blijdorp met -5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:17

Die eerste is mooi zeg! Hij is erg zacht.. Laagste ISO gebruikt? Let wel op de vlekjes links op je foto!

Wat was je opdracht die jullie kregen? Ben wel nieuwsgierig!

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 10:20

Marit, nee niet de laagste. Het was geloof ik 200 maar nog tamelijk laag... Maar mijn body begint al ruis te laten zien op 400 en aan 800 moet ik simpelweg niet beginnen. Maar we zijn aan het sparen voor een nieuw body en twee lenzen!

Ik moet zeggen dat die vlekjes me niet helemaal opgevallen zijn! Maar nu je het zegt... Zal vast wel komen doordat ik van buiten -5 naar een tropisch stuk ging en daar dus ook mijn hele lens besloeg... Daarna weer naar buiten naar de kou en ik denk dat ik m'n lens dus niet goed schoon gemaakt heb haha.

De opdrachten waren als volgt: Je moest een serie (ongeveer 3) foto's maken die met elkaar in verband staan dus d.m.v. licht, compositie of kadrering van de foto (je mag ze dus ook vierkant maken bijvoorbeeld).
Vrij breed, het moet alleen wel echt gefotografeerd zijn.
De tweede opdracht is nog breder... Je moest je kijk in de dierentuin laten zien. Dus je mocht fotograferen, maar je mag ook een tekening maken of een geboetseerd werkstuk of een filmpje editten.
Ik moet mijn foto's nog selecteren (en kijken wat ik met mijn filmpjes kan) ik heb stiekem nog niet echt een goed pakkend idee denk ik. Dus ik ga eens m'n foto's bekijken de komende tijd en eens zien wat ik ermee ga doen!