2012 begon niet heel soepel, de Rhino brak uit, het mooie weer bleef weg, maar ondanks dat kan ik toch zeggen dat ik een top 2012 heb gehad betreft fotografie.
Ontzettend veel paarden voor de lens gehad, verschillende omgevingen, verschillende weersomstandigheden, stuk voor stuk heb ik van elke fotoreportage genoten.
Ik vond het lastig om 15 foto's uit te kiezen, want ik heb er véél meer!!! maar na lang peinzen is het me gelukt
Dus bij deze een klein overzichtje van mijn fotografisch 2012.
1. Het begon met de eerste fotoreportage in februari, er was sneeuw gevallen! Helaas, neemt Nederland het begrip sneeuw nooit zo serieus en is het vaak maar een laagje poedersuiker maar dat mocht de pret niet drukken. Zie hier Macho en Hunter.

2. Het weer werd mooier en mooier en op de wat ik mij kan herinneren heetste dag van dit jaar, had ik een fotoreportage van de prachtige Haflinger Napoleon.

3. Samen gezellig met Merel Bormans (http://www.merelbormans.com) op pad geweest om 4 prachtige PRE hengsten op de kiek te zetten.

4. Voorjaar, daar horen natuurlijk veulens bij! Zie hier het prachtige bronzen bokt merrie veulen Khaelynn met haar moeder Valki.

5. De prachtige Quarter hengst Haidas Enterprise in het avondzonnetje.

6. En natuurlijk kan mijn knappe verzorgpaard niet uitblijven, zie hier Skip een Amerikaanse Appaloosa.

7. De eerste Bejaardenpaarden verkiezing was een feit! Het oudste paard dat deelnam kon een fotoreportage van mij winnen. Zie hier de 42!!! jaar oude Carla Molengraaf.

8. Een close-upje want is er iets mooiers dan een paardenoog?

9. Weer gezellig met Merel op pad geweest en wel drie dagen naar Ameland, prachtige omgeving en veel verschillende paarden gefotografeerd, waaronder deze prachtige welsh Frodo.

10. Een geweldige foto-dag op mijn favoriete locatie; De Loonse en Drunense Duinen. zie hier PRE Adorno.

11. En ook diezelfde dag gefotografeerd, de prachtige KWPN merrie Topana.

12. Een gezellig dagje strand met andere fotografen, wat hadden wij een weer uit gekozen
maar slecht als het was, zo woest werden de foto's.
13. Een prachtige gold champagne Quarter hengst op een prachtige locatie in België.

14. En eens iets anders, een groothoek foto van veulentje Gizmo, met op de achtergrond wel heel dreigend weer....

Naast alle fotoreportages heb ik ook een aantal keer in de bladen gestaan met mijn foto's. Waaronder 3 foto's van mij als poster in het nieuwe blad; Paard&Pony.

Ik zeg op naar 2013!!