[FOTO] STORM & Hunter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

FleurHunter

[FOTO] STORM & Hunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 16:24

Hallo,

Ik ben sinds een paar maanden bezig voor de hobby om te fotograferen. Wat vinden jullie van mijn foto's? Deze heb ik van de week gemaakt. Hunter het paard was moeilijk ik was alleen en het enige wat die wilden was naar mij toe komen;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Fleur

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 16:36

Het zijn leuke foto's alleen wat kritiek puntjes:
Foto 1 & 2: Op zich leuke foto maar hier had je beter door je knieën kunnen gaan denk ik. Dan zou het er nog mooier uit hebben gezien.
Foto 3: Wat is de rare waas bij de hals van het paard (links) Heb je dit bewerkt of heeft je camera dit zelf gedaan? Op zich goede foto alleen jammer dat het paard naar links kijkt inplaats van naar jouw.
Foto 4: Mooie foto.
Foto 5: Leuke collectie.

Is niet l*llig bedoeld maar als puntjes waar je aan kan denken. :)

FleurHunter

Re: [FOTO] STORM & Hunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 18:35

Oke bedankt:) nee graag commentaar! Ik wil juist ervan leren, om nog betere en mooiere foto's te maken! Die ene is bewerkt trouwens met die hals

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:36

Bij mij springt alleen foto 2 eruit.. de rest vind ik meer HTK plaatjes..

Foto 1: Valt bij mij de hond weg.. Eigenlijk let ik alleen op de riet eromheen dan de hond. Dat is jammer :)
Foto 3: Opzich leuk.. maar verder saai, ik vind het oog niet mooi erop staan en daarnaast de waas erom heen is niet mijn smaak.
Foto 4: Beter dan 3, alleen wel saai. Vind ik persoonlijk.
Foto 5: Wel ok. maar niet bijzonder. Misschien naast elkaar leuker? 3? bijvoorbeeld.

Sommige zijn puur mijn eigen mening, verder leuke poging en oefen vooral verder! Denk aan de omgeving van de plaat. Probeer te spelen met creativiteit. En nadruk leggen wat je eruit wil laten springen :)

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:42

Er zijn al veel mooie tips gegeven, ik heb ook nog 3 tips: Als eerste NOOIT meer met mijnalbum uploaden (Dit verknald de kwaliteit van je foto's en zet er een lelijk logo op)!!
Ook zou je beter kunnen letten op dat de foto's echt scherp zijn en ook de nadruk op 1 punt leggen (paard scherp achtergrond wazig). En natuurlijk op je compositie's en de achtergrond.

Veel plezier en succes!

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 13:56

Dankjewel voor de tips! Nu kan ik weer verder met oefenen. Welke site uploaden jullie?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 13:58

Imagschake kan je goed uploaden )