[FOTO] "Pubers bestaan niet"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

[FOTO] "Pubers bestaan niet"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 16:01

Gisteren was er een toneel van een andere klas in het zelfde jaar als mij, "16", "Pubers bestaan niet" van de Kopergietery.
Aangezien ik denk dat ze het wel leuk vinden om foto's te hebben heb ik wat foto's gemaakt, meer voor de fun dan voor écht fotografie.
Maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten en ik wil er misschien toch wel commentaar op voor de volgende keer.
Echte 'topbeelden' zitten er dus niet tussen.

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

9.Afbeelding

10.Afbeelding

Persoonlijk vind ik dit de beste foto: http://th02.deviantart.net/fs71/PRE/f/2 ... 5ih0dz.jpg
(in betere kwaliteit).

Nu goed, ik weet dat ze niet allemaal even scherp zijn maar ik vind de sfeer wel meezitten en dat telt voor mij persoonlijk het meest.
Ik kan er ook inkomen als jullie te foto's wat chaotisch vinden, maar ik zeg het je, het was ook een chaotisch toneel! :')
Hier en daar springt er wel een foto uit vind ik :)

Commentaar is zeker welkom want ik heb ook zitten sukkelen met het licht met al die verschillende spots. Als jullie daar tips voor hebben hoor ik ze graag want vanavond spelen ze nog eens en ik ga weer foto's gaan trekken :)

nenahdm

Re: [FOTO] "Pubers bestaan niet"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 17:22

Niemand wat tips voor ik weg ga weer?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 17:31

Zoals je zelf al zei vind ook ik het geen topbeelden en zijn het meer foto's voor de fun.

ze zijn niet scherp, ik vind ze zeker niet allemaal spannend of interessant om naar te kijken. Er is veel ruis op de foto's.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 17:39

Goof schreef:
Zoals je zelf al zei vind ook ik het geen topbeelden en zijn het meer foto's voor de fun.

ze zijn niet scherp, ik vind ze zeker niet allemaal spannend of interessant om naar te kijken. Er is veel ruis op de foto's.

Ik heb mijn fototoestel nochtans op de hoogste resolutie gezet.. maar inderdaad, het kan ook liggen aan de bewerking van de foto's het ruis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:27

Vind er eerlijkgezegd vrij weinig aan... Je moet het verhaal er achter weten om te snappen wat ze doen, EN je moet 3x kijken om te zien wat ze doen.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 22:24

Doanique schreef:
Vind er eerlijkgezegd vrij weinig aan... Je moet het verhaal er achter weten om te snappen wat ze doen, EN je moet 3x kijken om te zien wat ze doen.

Ja? Maar het is een mooi beeld of het is geen mooi beeld en het verhaal dat er achter zit verzin je zelf

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 23:50

Mij spreken ze juist heel erg aan. Ze vertellen echt een verhaal. Ik vind hier juist heel leuk met ruis en onscherpte gespeelt worden. Dit is out of the box fotograferen. Mooie platen!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 23:52

Babeth schreef:
Mij spreken ze juist heel erg aan. Ze vertellen echt een verhaal. Ik vind hier juist heel leuk met ruis en onscherpte gespeelt worden. Dit is out of the box fotograferen. Mooie platen!

Hier ben ik het ook mee eens.
Ergens lijken ze op een beetje slordige amateur beelden, maar toch vind ik ze interessant!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 00:08

Ik sluit mij aan bij Babeth. Je schept een bepaalde sfeer. Ik vind ze heel okay en zeker niet doorsnee.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 09:09

En zo heeft iedereen zijn eigen mening, bedankt ;)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:39

ik vond ze eigenlijk ook wel heel mooi. niet door de scherpte, die mist wel, maar ik vind ze allemaal een hele mooie sfeer oproepen!
en ik vind het sowieso knap dat je tijdens een toneel foto's kan maken, is best lastig met het licht en het bewegen.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 19:56

Ik vind foto 9 en 10 qua beeld en verdeling mooi. De rest is het (door voornamelijk de afsnijding) net niet voor mij. :) De scherpte stoor ik me niet aan, vooral bij foto 10 vind ik het erg goed geslaagd.

LipydoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:34

Ik ben verliefd op de laatste foto :j

Foto's hoeven niet altijd perfect scherp te zijn, als ze maar een sfeer en gevoel overbrengen, een verhaal vertellen. Die laatste foto doet dat voor mij. Als je alleen deze foto had geplaatst zonder verhaal, dan is het een hele gekke, mysterieuze plaat. In mijn ogen de perfecte balans tussen onscherpte door beweging en weinig licht, dus niet storend is.

Omdat het een serie is zal ik ze voortaan bewerken in dezelfde stijl. 2 (ietsjes oplichten), 3, 5, 7, 8, 9 (wat ruis toevoegen) en 10 horen bij elkaar. Top! Niet zo onzeker zijn over jezelf hoor :D

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:46

Babeth schreef:

En zo is dat :j

Ik vind het zeer mooie platen, blijf je lang bij hangen.
En dat ze niet perfect scherp zijn maakt helemaal niks uit hier, het stoort ook niet en het gaat om de sfeer.

Van je moet het verhaal weten, ben ik het ook helemaal niet mee eens, deze foto's vertéllen een verhaal. :j
Ik kreeg echt een beetje kippenvel bij de laatste foto en dat heb ik helemaal niet snel bij foto's, dus dat zegt wat ts!!
Blijf zo doorgaan !!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:36

leuke foto's! het ruis komt soms wat amateuristisch over, maar je hebt een mooie sfeer gecreëerd.
Ik vind het vooral leuk, omdat ik de jongen met het strikje op de laatste aantal foto's ken van zien :+ Noemt die niet Luca? Uit Oudenaarde :) maar dat is offtopic natuurlijk...

elisaalovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:40

Babeth schreef:

Hou er normaal ook niet van, maar vind ze ook inderdaad wel een verhaal vertellen! :j

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 21:15

Ik weet niet precies wat ik er van vind, ik heb ze nu al een paar keer bekeken. Laten we het op interessant houden, ik vind de foto's iets uitstralen maar ik kan niet vertellen wat. :)

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:58

ik weet niet wat het is maar op de een of andere manier blijf ik er naar kijken, het lijkt alsof ze iets willen vertellen, je hebt het iig heel goed vastgelegd! :)