[FOTO] Vos in herfstkleuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

[FOTO] Vos in herfstkleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 18:59

Hallo!
Ik vind het zelf wel een redelijk leuk gelukte foto. Ik stoor mezelf er alleen een beetje aan dat t bit te groot is (t is een nieuw paard en heb nog geen bitje voor der, ze is overigens ook nog niet beleerd)
Vind opzich de kleuren wel leuk bij elkaar passen :)

Ik ben opzoek naar tips, maar hou het wel lief en netjes :))

Afbeelding

WildJes

Re: [FOTO] Vos in herfstkleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 14:04

Leuke foto! Inderdaad het bit is te groot maar dat gaf jezelf al aan ;)

Mooie foto+paard! +:)+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 10:17

Dankje! Ja vind het erg jammer.. Maar ga binnenkort een nieuwe halen want wil binnenkort ook wat met haar aan het werk.

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 13:41

Hoe dom kan een mens zijn?(Ik bedoel mezelf hè!) Toen ik de titel Vos in herfstkleuren las....dacht ik dat je een vos gefotografeerd had. :+
Enfin, ik ben blij dat je dit paard een vos noemt, want zo leer ik weer wat! De foto is mooi. Alhoewel de achtergrond ook mooi is, denk ik dat het paard meer tot zijn recht komt met een rustiger achtergrond. Juist omdat het dier zo mooi roodachtig is , denk ik dat juist groene blaadjes in dit geval beter had gestaan. Niet dat dit lelijk is ! Want de foto is goed geslaagd en een genot om naar te kijken.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 16:56

Haha zo dom is dat niet hoor! Je kan het ook lezen als het dier 'vos' :P. Dankje! Ja op groen staat r kleur ook mooi, maar vond dit ook wel leuk zo voor in de herfst, alleen jammer dat de boom rechts onderin nog groen is :P