[FOTO] Shake it baby

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

[FOTO] Shake it baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 20:13

Tjah, kiekje van afgelopen meeting en vond het toch wel een leuk resultaat opleveren :D
Een paard dat de zand aan het uitschudden is en hierdoor lijkt het alsof er een heleboel ruis over de foto zit.
Vind het verder een sprekende foto. Ik heb hem officieel horizontaal gemaakt en daarvan is dit een uitsnede.

Compositie had iets anders gekund, absoluut, misschien was het ook wel leuk geweest om het paard in zijn
geheel erop te hebben gezet, helaas ging het behoorlijk snel en ben ik al blij dat ik iets heb :P

Ben normaal niet van paardenfoto's in FK, maarjah, heb al zo lang niets geplaatst, dan kan het wel :P

Afbeelding

Graag opgebouwd commentaar

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:26

Ik vind hem best grappig :)

Alleen de overgang tussen hoofd en zandlichaam is bij persoonlijk te groot. Net alsof het hoofd erop is geplakt zegmaar

ik hou echt van dit soort foto's, soms ben ik zelf ook snel genoeg.. Maar niet vaak :') Afbeelding

Rennie89

Re: [FOTO] Shake it baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 20:30

Juist door dat contrast vind ik het een leuke foto :P je denk niet direct aan zand haha

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:37

Leuke foto! Ik vind het juist erg cool dat het lijkt alsof het hoofd erop geplakt zit. Zo zie je maar, zoveel mensen zoveel smaken :D

EquiPhoto

Re: [FOTO] Shake it baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:02

Daarom vond ik de foto ook spreken, juist door dat hoofd :) Mooi effect!