[FOTO] When autumn begins...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

hafjesliefde

[FOTO] When autumn begins...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 18:32

Hey bokkers!
De herfst komt er weer aan, en ik vond dat een goede uitvlucht om nog even de boeken te laten voor wat ze waren en naar buiten te trekken met mijn fototoestelletje!
Ik fotografeer met canon eos 1100D, op dat moment zat de 55-250mm telezoom erop. Ik heb enkel wat meer verzadiging toegevoegd :) Sinds eind vorig jaar ben ik 'serieuzer' bezig met fotograferen :)

Afbeelding

persoonlijk ben ik er wel best fier op, enkel spijtig van de ene schaduw van het steeltje van het blaadje
brand los, maar blijf vriendelijk! :)

_Carien

Re: [FOTO] When autumn begins...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:48

Alsof de zon in het hart van het blad zit, erg mooi gedaan!
De schaduw stoort me niet heel erg. Toppie!

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 19:56

bedankt! :)

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:07

De foto is mega mooi. :j
Maar persoonlijk had ik hem perfect gevonden als het hele blad erop had gestaan. (Ik houd niet zo van ontbrekende stukjes)
Soms is het niet te vermijden, maar een blad hangt stil.
Oh zo jammer, dat de titel in het Engels staat. Maar dat heeft natuurlijk niets met de foto te maken.Wél met het publiek wat naar de foto gaat kijken. Als ik bijvoorbeeld niet weet wat een woord betekent, denk ik....laat maar...de fotograaf wil me niet bereiken.
(Niet elk onderwerp spreekt iemand aan en als er een Nederlandse titel boven staat die me niet aanstaat ga ik ook niet kijken.)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:11

Ik vind de foto niet zo, maar dat is smaak. Teveel verzadiging naar mijn zin en het oranje/bruine links op de achtergrond stoort me :-)

De schaduwen storen me dan weer niet, dat geeft juist wat meer dimensie in de foto.

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 17:23

Ersina: tgoh, die titel... in vond 'blaadjes in de herfst' of 'als de herfst begint' zo flauw klinken eigenlijk :P
Angeloflove: hmm je hebt wel gelijk langs de ene kant :) langs de andere kant was het wel een beetje de bedoeling om de herfstkleuren op het blad te laten opvallen :)