[FOTO] Ooievaar

Moderators: MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, NadjaNadja, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chakkie17

[FOTO] Ooievaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 16:45

Hallo,

Deze zomer stond voornamelijk Duitsland op ons vakantieprogramma. Zo zijn we in het Eiffel-gebied geweest en het Zwarte Woud. Gedurende vakantie zelfs voor mijn doen veel foto's geschoten in twee weken (ruim 7000 foto's). We zijn dan ook veel mooie aangezichten en veel wild tegengekomen. Onder het kopje 'wild' valt dan ook deze foto van een ooievaar, die mijzelf blijft boeien. Daarom ben ik ook benieuwd wat jullie er van vinden, of jullie nog verbeteringen kunnen bedenken of nog andere idee├źn hebben.

Het zal mij benieuwen :)

Afbeelding

Het is beter een kaars te ontsteken dan te klagen over de duisternis.
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zul je hem nooit meer zien opgaan.

[UK] [TEK-WIP] Amba

magda_90

Re: [FOTO] Ooievaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:27

Een hele donkere foto helaas. De ooievaar is zelf niet scherp en mijn aandacht wordt afgeleid door de boom. Wellicht dat je de volgende keer vanuit een ander perspectief kunt fotograferen en de ooievaar beeldvullender + lichter maken.

Mijn project "Paardenneusjes" is te zien via https://flic.kr/s/aHsmn4wpGo.

MarrieLeen

Re: [FOTO] Ooievaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:27

Ik ga mee met bovenstaande reactie, jammer dat de ooievaar niet scherp is en in een hele rare positie staat.
Je moet nu heel goed kijken naar hoe de foto eigenlijk is opgebouwd en wat de houding is, plus dat de boom te veel in het oog springt.

Met een andere compositie kan het zomaar een hele andere, betere foto worden! :)

No other woman will ever catch my eye
You're for keeps
No matter what life throws at us
Together we'll get by

:+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie