Vanmorgen was het heerlijk weer dus heb ik besloten om samen met Jackyyb foto's te maken van de paardjes. Dit was de eerste keer dat ik met de spiegelreflex camera van mijn broer op pad ging, ik heb 1 keer eerder foto's gemaakt van Margoooo ([WN-ITP] Toch al een beetje afscheidfoto's van Piket...) Hierna vond ik het eigenlijk wel leuk om te doen dus heb ik besloten om mijn broer zijn camera (canon eos 350D) te lenen en proberen wat vaker foto's te gaan maken en misschien binnen kort zelf een camera aan te schaffen.
Het was vandaag eigenlijk wat experimenteren dus de foto's zijn niet 100% goed, maar ik vond het leuk om te doen!
Hopelijk krijg ik van jullie tips en lukt het de volgende keer wat beter ( aanraders van workshops of boeken mag altijd!)
1.

2.

3.

4.

5. ( jammer dat de achterkant van het paard er niet helemaal op staat..)

6. ( jammer van mijn fiets, volgende keer maar in de bosjes gooien, haha)

7.

8. (jammer van het gras voor het gezicht van Jacky)
9. Hoefjes in het zand =)

10. De eigenaar nog even aan het mennen

En nog een foto van gister toen ik wat in de tuin doelloos liep te fotograferen
11. ( beetje onscherp op de kat)

En helaas ging niet alles zonder slag of stoten:
auu!!Bedankt voor het kijken, hou het commentaar een beetje lief dit is de eerste keer fotograferen met z'n camera!
groetjes,
Fiona
De foto dat het paard de lippen omhoog doet juist weer wel
, maar oh wat jammer dat je er 2 hebt neergezet. Daardoor neem je de illusie weg dat dit een uniek moment is ! Voetsporen in het zand kan je beter aan een echte fotograaf overlaten. Omdat dit een saai onderwerp is, mag er dan verder niets aan de foto mankeren. Superscherp, interessant om naar te kijken, vanaf de juiste hoogte genomen....dat kan niet iedereen. Als het onderwerp leuk is, zoals een paard, dan worden dit soort zaken eerder door de vingers gezien. Fotograferen is heel leuk, maar maak het je nog niet te moeilijk!