dus dacht laat ik even de foto's die ik vandaag gemaakt eens zien aan bokt..Al een langere tijd zeurde met tante aan mijn hoofd als ik alsjeblieft foto's van de kids wou maken en van haar met haar
zwangere buik, nu gaat ze toch wel erg snel in de kraam dus moest het er toch echt van komen, zodoende vandaag..
Tevens wou ze foto's die ze wel graag in de kamer op wou hangen.. Nou ik ben best trots op deze foto's als ik eerlijk ben..
Natuurlijk zie je na de tijd nog behoorlijk wat puntjes dat ik denk dat had ik totaal anders aanmoeten pakken maar was allang blij
dat ik alles weer aan de praat kreeg
Toen ze kwam schrok ik toch wel behoorlijk.. Oh oliebol witte hempjes met een witte achtergrond
dat zal nog een hele klus worden..
Maar ik ben blij met resultaat
Heb de foto's via FaceBook afgehaald dus kwaliteit is minder zal morgen de betere erop zetten..Meet Christianne, mijn 5 jarige nichtje die het foto's maken wel helemaal ziet zitten al een waar fotomodel (had achtergrond beter moeten doen)

En dan mijn 3 jarige neefje Damian, hij is altijd heel gemaakt voor een foto dus het moest vooral een hele spontane foto worden, nou dat vind ik persoonlijk toch nog behoorlijk goed gelukt
Achtergrond is hier vele malen beter belicht.. 
Ik wou ze gewoon graag even laten zien