[FOTO] Praag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

ikkuh15

[FOTO] Praag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 20:18

Ik heb 6 maanden in Praag gewoond en daar stage gelopen. Wat een geweldige stad zeg! Hierbij de mooiste foto's om een impressie te geven. Alle foto's zijn genomen met een Nikon d3100 en een 18/55 kitlens. Vandaag heb ik mijn nieuwe lens ontvangen waar ik nu heerlijk mee aan de slag kan, toch wilde ik jullie deze ook nog laten zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tips en verbeter punten zijn altijd welkom!

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:01

Verbeeld ik het me, of neig je een beetje met je fototoestel naar rechts onder? Of is de horizon in Praag niet zo recht als in Nederland? Van de foto's van onder naar de lucht toe vind ik alleen nummer 3 mooi. Graag volgende keer nummeren en als je het weet, erbij zetten waar we naar kijken bijv :.......toren want wat is nummer 3? Waar dient dat spiraal voor is dat een trap of iets met elektriciteit??(Misschien ben ik de enige die dat graag wil weten)
Leuk dat je in Praag stage gelopen hebt ! Je hebt een goede impressie gegeven. *\o/*

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 16:29

Ik ben gister met het uploaden behoorlijk aan het vechten geweest dat ik inderdaad de nummers vergeten ben :') Sorry!
Veel gebouwen zijn scheef in Praag maar inderdaad nu ik er zelf op deze invalshoek naar kijk kan het ook aan mij liggen. Dat ga ik in de gaten houden.
De spiraal bij foto is een wentel trap. Deze toren staat op de Petrin heuvel waar je naar boven kunt klimmen en zo een mooi uitzicht hebt over Praag.
Bedankt voor je reactie :)

EquiPhoto

Re: [FOTO] Praag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 17:52

Mooie impressie, vind dat je foto's veel sfeer uitstralen :).