Canon PowerShot D10 IS Aqua

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Canon PowerShot D10 IS Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 12:13

Hoihoi!

Ik zat even op FotoKonijnenberg.nl rond te neuzen, en ik vond daar dit onderwatercameraatje:
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... -aqua.html

Is er iemand die ervaring heeft met deze camera? Is het dan ook écht mogelijk om de camera onder water te houden zonder dat hij kapot gaat? Ik vind dat altijd zo eng xD haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 12:37

Als het erbij staat, kan het. ;) Een vriendinnetje van mij had een andere, van nikon of fuji geloof ik. Superleuk ding, is heel grappig om onderwaterfoto's te maken :))

Anoniem

Re: Canon PowerShot D10 IS Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 16:21

Vraag me af tot hoe diep die kan (heb je advertentie niet bekeken heb heel traag internet), wil je er mee gaan zwemmen, snorkelen of duiken?
Ik kan me voorstellen dat als jij op 18 meter gaat duiken dat ie dat niet houdt namelijk...

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 18:35

Citaat:
De D10 is waterdicht tot 10 meter, is bestand tegen de schok van een val vanaf 1,22 meter op een hard oppervlak, is stofdicht en werkt tot een temperatuur van -10 graden Celcius.

Ik ga er vanuit dat als men dit vermeld, het goed genoeg getest is om te weten wat het allemaal aan kan.
Ik heb zelf geen ervaring ermee wel met een ander merk (nuja mijn tante) die gaat na zo'n 3 jaar nog steeds prima.

dvfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:08

Ik heb al bijna 4 jaar een onderwatercamera en hij werkt nog super. Echt honderden keren laten vallen en mee in het water geweest. Ik zal wel tot 10 m nemen. Dan weet je zeker als je bv gaat zwemmen dat het diep genoeg kan. Ik heb hem wel eens in een zwembad laten vallen. En een stuk was bijna 3 m. Dus;).
Ook handig met uitgaan etc gaat er een x drinken over heen, dan is het niet erg;).

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:32