[FOTO] Details

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

coldsummers

[FOTO] Details

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 21:11

Eindelijk mooi weer dus vanavond paard gepoetst en klaargemaakt voor een shoot. Naar huis met het beest en schieten maar! Dit is de eerste keer dat ik met een spiegelreflex werk, heb hem al een tijdje maar het weer liet het nooit toe dus ja daarom.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door coldsummers op 23-07-12 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Re: Details

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 21:11

Vergeet je TAG niet! :)

EquiPhoto

Re: [FOTO] Details

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:01

Foto 1: Overbelicht, met deze foto kan ik niks. Was bij mij direct in de prullenbak beland, compositie is ook niet heel bijzonder. Probeer de volgende keer goed naar je instellingen te kijken en een wat "spannendere" compositie te kiezen.

Foto 2: Wat is je onderwerp van de foto? Wat wil je aan de kijker laten zien? Je hebt scherpgesteld op de riempjes, maar het is erg lastig om hier een paardenneus in te herkennen. Ik had persoonlijk de neusgaten van het paard of het oog erbij op gezet. Dan "leeft" je foto wat meer.

Foto 3: Standaard compositie. De bosal is wel leuk, net even wat anders dan een normaal halster. IJzeren versiersel is overbelicht, maar begrijp dat het erg moeilijk is om die niet overbelicht te krijgen met de felle zon erop, het lichtweerkaatst ongelofelijk erg met dit weer :)

Hopelijk ben je niet van suiker en heb je iets aan mijn mening om jezelf te verbeteren! :)