[FOTO] Costa Rica, the country of mother nature!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

annoouukie

[FOTO] Costa Rica, the country of mother nature!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 01:15

Haaaaallo,
Tijdens mijn trip naar Costa Rica, moesten er iedere dag wel foto's gemaakt worden!
Ik doe nog maar een paar maandjes (paarden)fotografie, en wil graag vooruit gaan.
Ik krijg vaak reacties zoals; 'Je bent jong, ga niet fotograferen.' of 'talent krijg je niet bij je camera'.
Nou kan het laatste wel zo zijn, talent komt meestal na een tijdje, en daar wacht ik ook op.
Ik wil graag opbouwend commentaar, en op de bovenstaande reacties wacht ik dus niet ;)
(Over het paard, ik kan er niks aan doen dat het paard vies is ;) )
P.s) Was iets mis met de camera, vifit/vivit deed het niet :S

Foto's zijn gemaakt met de Nikon D700.Het is een totaal andere camera dan die ik nu heb, en ga misschien overstappen. Ik moest deze camera nog leren kennen dus sommige dingen lukten niet helemaal... -O-

1.Paard langs de weg, ik vind het wel mooi dat de 'roze' kleuren van het paard, terugkomen in de boom.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.Jammer van het blad ;(
Afbeelding

4.Idem
Afbeelding

5.Jammer van het overbelichte 'riet' achtige iets.. hihi
Afbeelding

EDIT; Kom er net achter dat ze onscherp(er) zijn geworden door het verkleinen

Alvast bedankt! Commentaar is hartelijk welkom!

AnoukKeijman

Seven

Re: [FOTO] Costa Rica, the country of mother nature!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 18:05

Ergens vind k ze allemaal niet lekker weg kijken.
1 vind ik erg donker het roze zie ik wel maar had ik niet zo terug gelinkt naar het paard. Denk dat je met wat bewerken dit wel een heel andere foto kan maken
2 Erg drukke foto en niet scherp op het onderwerp.
3 Vind de bladen niet zo'n probleem zo'n doorkijk kan soms heel leuk uitpakken. Hier vind ik wel het groen te vel en de kikker in t algemeen te donker
4 Niet scherp op de kikker maar net dr achter.
5 Vind hem niet overbelicht maar op t koppie en ogen van de kikker lijkt hij niet scherp.

Ik leer ook elke dag van mn eigen fotos zo heb ik momenteel een dipje krijg ik niets er op zoals ik zou willen maar aldoende leerd men, verontschuldig je niet voor je camera en omstandigheden van fouten leer je alleen maar :D