Mooie foto's gezocht ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Herman97

Mooie foto's gezocht ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 16:39

Hallo lieve bokkers,

Ik zoek voor onze dochter ( want ze wil graag een paardenkamer, wie niet op die leeftijd ) mooie foto's van jullie paarden/pony's. Ik zou ze dan graag op canvas af laten drukken in wel redelijk grote afmetingen. Dus de foto's moeten goed scherp zijn.

Ik zal proberen te omschrijven wat we zoeken: we zoeken dus een foto van een pony/paard in beweging dus in zijn geheel in het land of zo in galop of draf. Niet in stand. En dan zoek ik nog een foto van een front. Weer niet van voren maar van opzij/voren. Met een stukje hals. De foto's graag zonder ruiter en andere toebehoren ( bandage's of nette peesjes zijn natuurlijk prima) . Een hoofdstel of halster is ook prima.

Wat een eisen zeg zullen jullie denken maar ik wil het graag zo duidelijk mogelijk omschrijven zodat we ook foto's krijgen die we kunnen gebruiken en jullie niet moeite doen voor niets.

Wie ooh wie gaat ons helpen.

Alvast bedant allemaal.

Laura ( onze dochter ) houdt niet echt van witte paarden/pony's maar wel weer van paarden/pony's met veel aftekeningen en maanogen zijn ook prima. Tinkers houdt ze niet van. Pffff en verder weet ik het niet. Ik zou zo zeggen, bombardeer maar plat ......

Liefs Tanja ( mama van Laura )

Booooo

Re: Mooie foto's gezocht ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:24

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 17:46

Sorry, heb geen facebook dus kan niet inloggen ..... |(

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:09

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:16

Voor mooie foto's met genoeg resolutie daarvoor moet je bij een fotograaf zijn. Ik verplaats dit topic naar fotokunst.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:15

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:36

Is het niet makkelijker om bij de xenos, action, blokker of eventueel bij een kringloop te kijken, is denk ik veel goedkoper dan zelf canvassen bestellen ;).

Neem aan dat je de foto's gratis wil? Want bij de meeste fotografen zijn originele bestanden niet goedkoop ;).

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:37

Ik heb een prachtige foto, vind ik zelf. Denk dat hij het goed zou doen op de muur. Echter zul je de meeste, goede kwaliteit foto's, moeten kopen van de fotograaf. Dan lopen de kosten ook snel op...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:33

Wat de mensen boven mij zeggen, let er op dat je niet zomaar foto's van internet pakt (geen mooie kwaliteit ook) maar dat je de bestanden van de fotograaf krijgt! (en dus ook niet de eigenaar van het paard, want ook die heeft de rechten daarvoor niet)

Kun je deze niet kant en klaar vinden bij de verschillende canvasdrukkers?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:07

Ik kan je in elk geval Lifaya op bokt aanraden, zij heeft prachtige foto's en ontzettend veel keus :j Denk dat daar zeker wat bij zit.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:09