[FOTO] Singersongwriter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NewYork

[FOTO] Singersongwriter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 10:31

Naar aanleiding van het programma `de beste singersongwriter` had ik een bepaald idee voor ogen om op de foto te zetten.
Gisteren ben ik met mijn vaste model er op uit getrokken voor de foto`s.
Ik ben zelf erg blij met het resultaat, het is precies hoe ik het voor ogen had.

Ik hoor graag tips/opbouwende kritiek.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De copyright staat er niet voor niks op.

beestenfreak

Re: [FOTO] Singersongwriter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:44

zitten leuke foto's tussen :)
zou de volgende keer alleen wel, als je het wilt laten lijken alsof ze speelt, het model laten zitten of een gitaarband omdoen want op deze manier heb ik nog nooit iemand zien spelen :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:29

Dat viel me ook op beestenfreak ;)

De foto's zijn mooi, maar het komt niet echt geloofwaardig over, het komt niet over als een ervaren gitarist.

kschulte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:31

Klopt het dat ze een rechtshandige gitaar linkshandig vasthoudt? of iig niet consequent.

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 18:38

kschulte schreef:
Klopt het dat ze een rechtshandige gitaar linkshandig vasthoudt? of iig niet consequent.

Het is een linkshandige gitaar die ze links vasthoud (model os toevallig ook links) maar had haar gevraagd hem ook eens rechts vast te houden, vooral omdat dat mooier stond op de foto. In dit geval foto 1.

Ik kijk zelf niet zo raar tegen het vast houden van de gitaar aan. Maar ben dan ook geen gitaar speler. Model even min.
De laatste 2 foto's waren niet totaal bedoeld als spelend.

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:20

Vind de laatste foto aansprekend door de kleuren in de foto, haar speelse houding en de oprechte uitdrukking in haar gezicht. Vind de rest een beetje gewoontjes en gemaakt (vaak door de uitdrukking op het gezicht van het model).

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:27

Heb je Johnny de mol (jr.) weten te strikken voor de eerste foto? :D Lijkt sprekend!

De laatste foto spreekt met het meest aan door de mooie kleuren :j Kan zo op een cd-hoes :j

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 23:55

Dit is voor mij geen sterke serie. Het idee is leuk, maar je lost mijn verwachtingen die ik er bij kreeg niet in. Inderdaad komt het niet echt geloofwaardig over. De uitdrukking van het model is imo ook gewoon niet goed (genoeg).
Ik had een wat dromeriger, losser, vrolijker sfeertje verwacht. Zoals bij de laatste foto. Die vind ik zeker wel geslaagd en mooi. De rest komt nogal stijfjes over.

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 10:16

Kunnen jullie mij een idee geven wat jullie liever qua uitdrukking hadden gezien?
Moet de rest nog uitzoeken dus misschien heb ik beelden doe beter aan de titel voldoen.
Was zelf namelijk juist qua uitdrukkingen erg blij, niet teveel geacteerd, los, en hoe ik het voor me had. Maar hoor natuurlijk graag wat er anders had gekund.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:11

Hvelreki schreef:
Dit is voor mij geen sterke serie. Het idee is leuk, maar je lost mijn verwachtingen die ik er bij kreeg niet in. Inderdaad komt het niet echt geloofwaardig over. De uitdrukking van het model is imo ook gewoon niet goed (genoeg).
Ik had een wat dromeriger, losser, vrolijker sfeertje verwacht. Zoals bij de laatste foto. Die vind ik zeker wel geslaagd en mooi. De rest komt nogal stijfjes over.

Daar sluit ik mij bij aan. Gezien de titel had ik inderdaad een soort verwachting die niet overeenkomt met deze serie, maar die wel voor een zeer groot deel te zien is in de laatste foto. Als je de sfeer aanhoudt van de laatste foto (plus gitaarband) dan gaat het vast veel mooier worden. :j