[FOTO] Een paar foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

steefvicky

[FOTO] Een paar foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 18:58

Halloo,

Hierbij een paar van mijn foto's. Ik wil vragen wat jullie ervan vinden. Mijn camera: Nikon D80 + 18-135 mm lens.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:00

stephanie, ik ga proberen zo goed mogelijke feedback te geven ook al ben ik ook een leek :=

foto 1; wat een leuke fjord! foto is verder niet zo heel erg interessant omdat de fjord een niet echt leuk kijkt, oortjes hangen maar wat en de mond is nogal 'raar' (weet ook geen ander woord :=) verder is het een nette foto maar deze had je misschien beter verticaal kunnen maken.

foto 2: wat een leuke poes/kat (? :')) hij is mooi scherp ook de foto. wel vind ik het jammer dat het dier in kwestie niet zo 'interessant' kijkt en dat de oortjes er bovenaan niet helemaal op staan.

foto 3; nette foto, ook goed scherp gesteld! maar aan de rechterkant is nu een groot 'vlak' over, je had je camera beter verticaal kunnen houden of de foto iets croppen met een bewerkingsprogramma, ook lijkt hij niet helemaal scherp maar ik denk dat dat komt omdat je hem via een site geupload hebt, die ver***en de kwaliteit nog al!

foto 4; ik weet niet echt wat het 'ding' is maar het is wel leuk om mee te oefenen, zorgt dat hij er wel helemaal op staat, nu zit er nog een blaadje voor boven, ook nabewerken kan je foto een leuke draai geven, net wat meer contrast oid toevoegen

manoman wat een verhaal, hoop dat je het niet verkeerd opvat, is opbouwende kritiek waar je (hopenlijk) wat aan hebt :D

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 19:02

Dankjewel!! Ik ga er mee oefenen!