Met een boek kun je meer dan alleen lezen:Onderste foto is gemaakt door tussenringen (macroringen) te gebruiken.Tips & trics welkom
Leuke foto's! Een puntje wat me stoort, de bovenkant van passie op de 2e foto is niet helemaal scherp
Destination schreef:Leuke foto's! Een puntje wat me stoort, de bovenkant van passie op de 2e foto is niet helemaal scherp Klopt, de onderkant ook niet Bewust zo gelaten.Dank voor jullie reacties.
Vidalyssa schreef:Bovenste foto niet erg origineel meer..Tja ik denk dat tegenwoordig alles wel een keer op de foto is gezet, dus dit vind ik echt onbelangrijk
Foto 2, nice! Spannende foto!Foto 1, zou ik proberen om symmetrisch te fotograferen (of juist a symmetrisch, met mooie belijning). Maar dat is mijn mening
De 1e foto vind ik heel erg mooi. Dat terwijl ik helemal niet van zwart-wit foto's houd. De 2e zegt me niets.
Ik vind de eerste foto erg mooi, ondanks dat het een veelgebruikte compositie is. Je hebt goed gebruik gemaakt van het licht. De 2e vind ik eigenlijk niet zo spannend.