Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Persoonlijk ga ik over het algemeen alleen naar meetings die georganiseerd worden door fotografen, die hebben er vaak meer kijk op dan modellen.
NinaCharlie: Ik snap zeker je punt. Maar wanneer er een retegaaf model mee kan, die wel braaf is overal, neem ik dat voor lief. Ik zet dan liever een bijzonder paard op de foto
NinaCharlie schreef:Marjoow schreef:Persoonlijk ga ik over het algemeen alleen naar meetings die georganiseerd worden door fotografen, die hebben er vaak meer kijk op dan modellen.
NinaCharlie: Ik snap zeker je punt. Maar wanneer er een retegaaf model mee kan, die wel braaf is overal, neem ik dat voor lief. Ik zet dan liever een bijzonder paard op de foto
Ja dat ben ik helemaal met je eens Marjolijn. Graag hele gave modellen, ook als ze braaf zijn op ander terrein. Maar ik bedoel meer de paarden die niet heel spectaculair zijn én die het niet hoeven te doen voor de ervaring op ander terrein
NinaCharlie schreef:Marjoow schreef:Persoonlijk ga ik over het algemeen alleen naar meetings die georganiseerd worden door fotografen, die hebben er vaak meer kijk op dan modellen.
Ja dat ben ik helemaal met je eens Marjolijn. Graag hele gave modellen, ook als ze braaf zijn op ander terrein. Maar ik bedoel meer de paarden die niet heel spectaculair zijn én die het niet hoeven te doen voor de ervaring op ander terrein
lifaya schreef:Denk dat je gewoon een standaart bruine KWPN-er bedoeld?Ik zou ook alleen naar meetings gaan waar de modellen wat toevoegen aan me portfolio, anders ga ik wel voor de gezelligheid mee
lifaya schreef:Denk dat je gewoon een standaart bruine KWPN-er bedoeld?Ik zou ook alleen naar meetings gaan waar de modellen wat toevoegen aan me portfolio, anders ga ik wel voor de gezelligheid mee
Marjoow schreef:lifaya schreef:Denk dat je gewoon een standaart bruine KWPN-er bedoeld?Ik zou ook alleen naar meetings gaan waar de modellen wat toevoegen aan me portfolio, anders ga ik wel voor de gezelligheid mee
Niet persé, standaard bruine KWPN-ers kunnen ook érg gaaf zijn. Ligt eraan wat ze daarnaast kunnen. Welke klasse ze lopen (Z2) of ze vrijheidsdressuur kunnen etc.
NonaWen schreef:Ik begin me enorm te storen aan de hoeveelheid meetings en de kwaliteit die er soms uit komt rollen. Persoonlijk denk ik dat in veel gevallen, het veel "beter" zou zijn als er iets van een clinic/workshop gegeven word tijdens zon meeting.
Verder vind ik het de markt aardig verzieken, maar dat was ook al los van de meetingsdoordat de prijzen ontzettend laag liggen en modellen vaak voor een duppie op de eerste rij zitten.
Wel ben ik van mening dat het erg gezellige dagen zijnen je (mits er forotografen serieus geselecteerd zijn) veel van kan leren.
Kortom, mijn ongezouten mening