fotografie cursus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

fotografie cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 16:58

Hallo daar :D

Nou waar zal ik eens beginnen?
Ik ben opzoek naar een GOEDE fotografie cursus.
Zelf ben ik echt A-technisch met een fototoestel maar toch o zo jaloers op al die mooie foto's die hier voorbij komen zetten!
Veel boeken gelezen, en hier op bokt natuurlijk ook, en daar wel wat opgestoken maar ik mis toch iemand die mij een beetje in de goede richting kan helpen.

Zelf wil ik uiteindelijk studio fotografie gaan doen, maar eerst maar eens leren om goed met een camera overweg te kunnen.
Zelf heb ik een canon Eos D300 (of iets in die richting :') )
Een al wat ouder model, maar vind dat ik eerst maar eens zo'n ding onder de knie moet krijgen voor ik zelf een nieuw toestel ga aanschaffen.

Wie o wie heeft er wel eens een cursus gevolgd en zegt, goh naar deze cursus zou ik absoluut gaan :D

_Roosmarijn_

Re: fotografie cursus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:59

Ik heb mijn cursus gevolgd bij Jos Karouw (Josfoto@bokt). Zeker een aanrader! Die doet ook studiofotografie en heeft heel veel ervaring. Is in Ermelo als ik het goed onthouden heb dus dat ik nog niet eens zo ver weg voor jou. :j

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:37

Ik heb een basiscursus bij Anouk (Nouks @ Bokt) gedaan. Maar volgens mij heeft Mariska de hele tak met cursussen/trainingen over genomen van Anouk. :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:43

Jos Karouw heeft erg goed werk! Heb helaas geen ervaring met zijn cursussen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:44

Voor een echte basiscursus kun je ook altijd nog zelf in je omgeving kijken bij buurthuizen of avondschool bij middelbare scholen. Daar worden ook heel vaak basiscursussen fotografie gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:50

Bij mij kun je ook terecht met alles dat je wil leren over je camera, fotografie en ook evt. alvast het werk in de studio :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:19

ik volg ook even, ben ook op zoek naar een fotocursus.. Heb begin het jaar nog bij de kunstlinie gekeken, maar leek mij toch niet helemaal geweldig, had nog een andere website gevonden, waar je verschillende workshops had (in almere), zal hem ff opzoeken.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:54

Ik heb bij de fotovakschool een cursus gevolgd :)

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:56

Bij mij kun je ook terecht voor een basiscursus.

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:06

Ik zoek er ook altijd nog één, maar alles is zo ver weg van mij :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:08

Was het bij canon niet zo dat je bij aanschaf van een nieuwe dslr een cursus voor 50 euro kon doen om je toestel te leren kennen en gebruiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:49

Bagheera_206 schreef:
Ik heb een basiscursus bij [***] ([***] @ Bokt) gedaan. Maar volgens mij heeft Mariska de hele tak met cursussen/trainingen over genomen van [***]. :=

Klopt, Mariska (11AFotografie op Bokt) heeft mijn bedrijf overgenomen. Maar als iemand een online cursus wil volgen, dan kan de cursist zelf een docent kiezen. Op dit moment is er keuze uit vier verschillende docenten, waaronder ik. Mariska geeft de online basis- en vervolgcursus overigens zelf niet. :)