[FOTO] De cowboys van de Gorzen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

[FOTO] De cowboys van de Gorzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 12:22

2 weken terug met vrienden naar de Gorzen geweest waar zij de Shetlanders en koeien bijeen drijven naar de kralen. Dit keer waren alleen de Shetlanders aan de beurt. De boswachter denkt namelijk dat ze luis hebben en dus moeten ze gewassen worden.

Achtergrond info van de Shetlanders. Dit zijn allen hengstjes (enkeling ruin) en staan daar al vanaf veulen af aan (overschot aan fokveulens). Sommigen gaan al richting de 30 (zie de witte hoofden van die Shets := )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ja de foto's zijn lekker overbelicht. Dit is niet op die manier gefotografeerd maar nabewerkt. Ik vind het mooi en voor mijn gevoel geeft het een nostalgische sfeer. Het is iets waar je van moet houden.

Ben benieuwd naar de reacties en zeker niet van suiker ;) .

P.S helaas zie je altijd weer dat kleuren met uploaden net even anders zijn. In deze link staat foto 1 in mijn portfolio en is de foto contrastrijker en net zoals het origineel dan in dit topic: http://duvero.com/photography/horses/
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 20-05-12 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag [FOTO] toegevoegd

DesireeK

Re: De cowboys van de Gorzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 12:40

Leuke foto's...

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 18:40

Wauw, zó gaaf! :D Wat me wel stoort is dat over alle foto's een soort "gloed" zit. Vind ik persoonlijk niet zo mooi :o En verder de overbelichting... je moet er maar van houden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 09:34

wat hebben die beestjes een luizenleventje!

fotocommentaar ben ik niet thuis in :o

Mabotje

Re: [FOTO] De cowboys van de Gorzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 10:44

Lijkt me in ieder geval hartstikke gaaf om te doen, paardjes is weer eens wat anders dan koeien.
Stoor me niet zo aan de overbelichting, daar moet je idd van houden, maar wel aan de gloed (of wat het dan ook is). Het lijkt alsof ik dubbel zie bijna, of er overal een soort randje langs zit, of dat het 3D moet zijn of zo. Ik weet het niet, maar het kijkt niet lekker.