De eerste vindt ik mooi, misschien ietsje te donker aan de buitenrand, maar het lijkt zo een sprookjesbos bijna. De 2e doet me eerlijk gezegd niets. Vindt de hond te prominent in beeld. Misschien wilde je een 'dromerige blik' vd hond creëren, maar ik zie eerst de hond en dan pas het dromerige bospad.
jasz
Geplaatst: 12-05-12 14:44
ja vind ik ook!. ik vind de eerste heel mooi, mooie sfeer al is ie iets te donker. de 2e is ook wel leuk, maar het bospad is heel dromerig en de hond helemaal niet, ik vind dat bij elkaar niet zo mooi.
Ik vind de eerste vervelend kijken door die dikke zwarte rand. Vind hem teveel bewerkt. De tweede doet me ook niets. Het is me niet helemaal duidelijk wat het onderwerp in deze foto is.
De eerste vind ik schitterend, bleef er dan ook even naar kijken De tweede ben ik echter niet zo weg van
sunshine
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-12 19:04
Bedankt voor de leuke reacties !!!
Vind het fijn om te horen dat de eerste in de smaak valt, ik zou jullie dan ook graag willen vertellen dat ik dit keer geen gebruik heb gemaakt van mijn spiegelreflex, maar dat beide foto's met mijn telefoon ( galaxy ace ) gemaakt zijn.