[FOTO] Animal Event

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Leonyr

[FOTO] Animal Event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 19:26

Sorry, ik had werkelijk geen idee waar deze geplaatst moest worden. Mocht hij verkeerd staan, mijn excuses.

Vandaag ben ik naar Animal event in de Beekse bergen geweest, waar we ontzettend geboft hebben met het weer. Door de zon die regelmatig doorbrak kreeg ik de kans om voor het eerst een telelens te gebruiken, en dit heeft goed uitgepakt. Daarnaast volgde ik op het terrein zelf ook een fotografie cursus, zodat ik de rest van de dag nog wat kon experimenteren.

Commentaar op de foto's is zeer welkom! :)

Mocht je iets/iemand op de foto's herkennen of vraag je je af of ik van een bepaalde show foto's heb? Plaats het dan even, dan kan ik ze via de mail opsturen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto is technisch gezien wellicht niet de beste, maar hij heeft wel verhaal. Deze Labrador werd namelijk door een vrouw in een rolstoel rondgestuurd, als zijnde een demonstratie voor para-agility. Het was in ieder geval heel gaaf om te zien!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op Flickr is het mogelijk om grotere formaten en meerdere foto's te bekijken, hiervoor link ik je door naar:
http://www.flickr.com/photos/77279573@N05/

Bedankt voor het kijken!
Groeten,
Leonie

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 17:04

Niemand tips? :)

snowdon

Re: [FOTO] Animal Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:04

Toevallig nog foto's van de paarden?

_SteR_

Re: [FOTO] Animal Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 07:36

Leuke foto's heb je gemaakt, ziet eruit als een leuk dagje! Foto 1 springt er voor mij het meeste uit. Mooi scherp, toch had ik de uil misschien nog iets meer van voren willen zien, zodat de foto nog interessanter.
Bij de rest van de foto's vind ik de meeste achtergronden erg storend, scherpte lijkt op dit formaat netjes.

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:48

Je foto's zijn leuk. Je kan het compleet maken door ze te nummeren. En wat ik heel gaaf zou vinden....als je erbij zet wat je gefotografeerd hebt. De uil bijvoorbeeld.
Als ik steenuil intoets en daarna afbeeldingen, weet ik hoe de steenuil eruit ziet.(Ik denk overigens niet dat het een steenuil is, maar ben wel nieuwsgierig welke uil het dan wel is.)