Ik had laatst een inspiratie-aanval. Dus ik ging, gewapend met een camera, de deur uit =). Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Wees maar gewoon eerlijk, hoor!
1.
2.
3.
4.
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 25-04-12 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Rennie89
Geplaatst: 25-04-12 19:12
Om eerlijk te zijn spreken de foto's mij niet aan;
1. Onscherp, donker en geen idee wat je met de foto wil "bereiken". Zie geen duidelijk onderwerp 2. Ook onscherp en het onderwerp vind ik persoonlijk niet echt interessant 3. Naar mijn mening een te drukke foto, ook weer een beetje donker. Wel de beste uit de serie 4. Een saaie compositie, donker en een saai onderwerp, sorry
Je moet wat meer "out-of-the-box" gaan denken. Vind dit meer standaard foto's lijken. Je moet echt goed nadenken over het onderwerp, compositie en natuurlijk de uitwerking, want ik vind dit een erg grauwe serie. Verder geen mijnalbum gebruiken, vreet kwaliteit en ik vind zo'n kader eigenlijk overbodig
Ik vraag me ook af wat je inspiratie-aanval was en wat je vast wilde leggen, want het is me niet duidelijk. Je foto's zijn ook vreselijk onscherp. Jammer.
Ik ga helemaal met renee mee zie overgens ook de inspiratie niet.. Maar ik zou zeggen probeer eerst scherpen foto's te maken zonder inspiratie.. Want deze zijn behoorlijk onscherp..