[FOTO] Zelfportret

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

[FOTO] Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 12:15

Bij gebrek aan modellen ben ik weer wat meer beginnen experimenteren met zelfportretten en deze heb ik gisteren gemaakt.
Het enige wat me stoort is de schaduw op de muur, ik had wat verder van de muur af moeten staan. En mijn behabandje, maar dat krijg ik niet fatsoenlijk weggephotoshopt. Ruis heb ik met opzet in de nabewerking gedaan :)

Afbeelding

Canon 500D, Tamron 28-75 2.8 en een externe flitser.

Courses

Re: [FOTO] Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 16:13

Hij is enorm blokkerig op m'n scherm ( iMac ). Kwaliteit is niet helemaal zoals die zou moeten zijn. Ruis is wat anders als een blokkerige foto, dus snap het niet helemaal. Wat zou het uberhaubt toe moeten voegen aan de foto? Wat is het verhaal erachter? Je kijkt een beetje als een hert gevangen in de koplampen van een auto zeg maar ...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 19:04

Hij is inderdaad wat pixelig ;)
Verder vind ik hem te donker. Zulke fotos zie ik graag wat fletser :)
Jammer van de schaduw achter het hoofd!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 15:31

Naast bovenstaande vind ik de kleuren ook niet fijn, te blauwig, bij zulke foto's zijn frisse foto's en mooi crispy wit juist heel fijn :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 15:01

Ik vind het "popperige" in je gezicht erg mooi, maar je had het nog meer uit mogen vergroten wat mij betreft :j Nu is het qua blik "net niet", maar als je je ogen nog wat groter had gemaakt en wat meer uitdrukking had gegeven, was hij echt tof geweest denk ik

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 15:11

Hmm, ik zie nu inderdaad dat hij erg pixelig is. Dat is hij in de versie die ik op mijn laptop heb staan niet, erg vreemd.

Corelli, dat poppetjes-achtige was inderdaad het idee erachter.
Verder zit er geen verhaal achter de foto, behalve dat ik me verveelde op een regenachtige namiddag. Imo moet er achter een portret ook niet altijd een verhaal zitten :)