[FOTO] Jazz

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

C_Spirit

[FOTO] Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 18:17

Hallo Bokkers!! :D

Ik krijgen over 3 weekjes mijn nieuwe Camera :D , En het wordt de Canon 1100D of de Canon 600D, dus dan zullen jullie wel vaker een topic van mij zien :D

Deze foto heb ik met mijn buurvrouw's camera geschoten,
Het is onze kater Jazz.

Mijn eigen puntje
* de achtergrond is wat rommelig.
*mischien kan ik de witte rand van het raam wat 'zachter maken'?

Afbeelding

Ik wil later graag iets gaan doen met fotografie, dus ik zou het erg leuk vinden als jullie tips hebben.

Groetjes

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:27

Lieve Jazz!
Je zegt het zelf al , de achtergrond is storend.... Of je had een stap naar achter moeten doen en de achtergrond meenemen in je foto en dan het kozijn recht!!!, of juist naar voren, zodat er meer kat te zien is.
Als je net begint met fotograferen dan graag rechte horizon, geen roze bolletjes in beeld (lensflare) geen storende achtergrond.
Tenzij je de kiekjes gewoon als herinnering wil bewaren, want wat maakt het dan uit dat een foto er minder mooi uitziet,JIJ hebt er de herinnering aan!
Als je een foto plaatst, hou er dan wél rekening mee dat de kijker die herinnering niet heeft en gewoon een mooie foto wil zien.
Ik kijk graag foto's en deze is niet slecht, maar had leuker geweest als je de stap naar voren had gedaan en de onderrand van het kozijn niet te zien was!(het zilver wél ,maar niet de kier eronder.)

C_Spirit

Re: [FOTO] Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 11:17

Heel erg bedankt voor te tips!!

De volgende keer zal ik daar op letten