Deze vond ik echt apart.. ik wist niet dat ze zulke heldere ogen had..

Ik heb een Canon cameraatje (weet type zo snel niet) waarbij ik ISO hoog en laag kan instellen en tulpje bergje en flits aan uit
Heb me in het boekje verdiept maar kom er niet echt uit hoe ik instellingen kan veranderen (kan best zijn dat ik als vrouw met 2 linkerhanden het een en ander veranderd heb perongeluk)... en daarbij weet ik niet wat het beste is om in te stellen..
Maar ik merk wel dat de foto's iets scherper zijn dan ik ze eerst maakte..
Zie echt niet waar t verschil in zit.(simpel shotje, wil de stapmolen wegshoppen.. iemand een tip voor fijn programma?) (wil wat mooier leren fotograferen qua composities van mijn eigen paard met huis tuin en keuken cameraatje)
Ik kom het regelmatig tegen op Bokt en vraag me altijd af waarom iemand persé een oog wil fotograferen.
zie het idd ook veel maar kreeg het nooit voor elkaar om zelf niet "in beeld" te zijn zegmaar 
Helaas hebben we nog niet veel groen op stal en waar groen is zijn ook veel storende factoren. Het is niet mogelijk nog om met paard het erf af te wandelen (en als ik daar ben kan ik haar niet zomaar loslaten om een kiekje te schieten, doe ik op het erf wel
Zo'n foto had ik nog niet.
(had ik van het vorige paard niet)