[FOTO] Hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

[FOTO] Hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 14:47

Na een lange tijd open ik weer eens een fototopic! Ik heb helaas (vanwege mijn studie) veelste weinig tijd om te oefenen met mijn SLR camera.. Afgelopen zondag had ik een middagje vrij en was het ook nog een super lekker weer! Meteen op pad gegaan met mijn fotocamera en mijn hondje weer eens op de foto gezet! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Afbeelding

Afbeelding

JodieR

Re: [FOTO] Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 09:52

De 1e foto, tja. Vind hem leuk, dan niet leuk, dan wel leuk. Weet niet goed wat ik er van moet vinden.
De 2e foto vind ik wel heel erg gaaf! Is ook goed gelukt.

Met je compositie's kan je nog wel even oefenen, ze zijn nu richting de standaart compositie's. Dan is het vaak dat je gauw kijkt en denk ohja, leuk. Maar niet dat mensen willen blijven kijken. (heb er zelf ook moeite mee hoor := )

Channiiiej

Re: [FOTO] Hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 22:34

Bedankt voor je reactie! :D
Ik snap wat je hebt met foto 1, de houding is natuurlijk niet een houding die je vaak ziet.. :P Ik twijfel ook nog een beetje over de foto, maar ik vind hem toch wel wat hebben!

Composities blijf ik inderdaad wel lastig vinden. Heb hierboven al geprobeerd om niet mijn onderwerp helemaal in het midden te zetten, maar juist (in dit geval) wat meer naar links!