vorig jaar ben ik getrouwd
en mooie fotos gemaakt met mijn man
hardstikke leuk.. maar dan heb je natuurlijk nog mijn 2e liefde... het paard
ik heb een fries paard, een witte trouwjurk.. en inmiddels een fotolocatie gevonden.
www.poptaslot.nl gemaild.. in de tuinen mogen geen foto´s maar op het plein wel.. nou daar valt vast wat moois van te maken.
maar dan... welke fotograaf moet ik doen.. en wat moet ik er aan besteden.
ik heb een oproep gedaan op bokt markt en voldoende reacties gekregen.. portefolia´s bekeken en daar zaten ook leuke tussen... maar hoe weet ik nou welke ik moet hebben.
wat ik graag wil zijn echte mooie sfeer foto´s...
het aanbod dat ik krijg is van gratis tot 100 euro..
het laatste vind ik wat duur.. maar ja als je daar de foto´s van je dromen voor krijgt heb ik het er wel weer voor over... oftewel... pfff wat moet ik nu..
iemand tips om de juiste fotograaf uit te zoeken?
verder nog mensen tips om mij en mijn paardje perfect op de foto te zetten.
wou dus zelf in trouwjurk en gewoon haar mooi en make up op.
paardje in de was en ff shiny maken.
heb een zwart lak hoofdstel..
twijfel over witte bandages.. match wel leuk.. maar is natuurlijk weer minder natuurlijk.
het is een fries met gewoon behang.. niet van dat adembenemende..
kijk ook even op bokt rond naar shoots die al gedaan zijn door de betreffende fotograaf zodat je het totaalplaatje kan zien. In portfolio's worden alleen de beste foto's geplaatst
Witte bandages raad ik af, die trekken alleen maar de aandacht, gewoon naturel doen
Dan snij je misschien in de kosten van de gekozen fotograaf. Denk ook niet dat elke fotograaf daar op zit te wachten. De markt wordt al zo naar beneden gehaald door het gratis fotoshoots aanbieden
.