[FOTO] Wat is het leven van een puppie toch zwaar!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Wat is het leven van een puppie toch zwaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 20:26

Eerst lekker spelen...
Afbeelding

...Dan lekker tukkie doen!
Afbeelding

Wat is het leven van een puppie toch zwáár!

SaSalover

Re: [FOTO] Wat is het leven van een puppie toch zwaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:30

Ik vind dat dit eerder bij BB hoort dan fotokunst. Dit zijn huis-tuin-kuiken kiekjes. Vin jij zelf deze foto's FK waardig? :n

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:37

Och wat een dotje! Welk ras is het, hij/zij lijkt erg op die van mij toen die klein was.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 22:43

SaSalover schreef:
Ik vind dat dit eerder bij BB hoort dan fotokunst. Dit zijn huis-tuin-kuiken kiekjes. Vin jij zelf deze foto's FK waardig? :n

Ik wel, ik heb laatst al wat neergezet bij BB. :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:44

Ik vind het ook BB foto's..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 22:48

Diaz schreef:

Zover ik weet mag je per week maar 1 x iets neerzetten in BB, net als FK en UK. (Kan het fout hebben hoor)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:32

HorseyDude schreef:
Diaz schreef:

Zover ik weet mag je per week maar 1 x iets neerzetten in BB, net als FK en UK. (Kan het fout hebben hoor)

Moet alleen wel een reden hebben waarom je het bij FK zet ;) je zet het niet hier neer omdat je al een topic bij BB hebt geplaatst en je de komende 7 dagen daar niks kan zetten. Je opent hier een topic omdat jij denkt dat jouw foto's iets hebben die, wellicht met eventuele toepassingen dat je kan uitvoeren n.a.v opgebouwd commentaar dat je hier krijgt, in jouw ogen iets hebben en denk dat je er ook echt van leert als je er commentaar op krijgt :) Je plaatst hier geen topic om alleen even te laten zien.

Ik vind de foto's ook echt tot kiekjes horen. Geen speciale compositie en de kwaliteit is ook niet denderend. Daarbij vanuit een staande positie genomen waardoor de foto's niet fijn wegkijken. Ik zou het liggend hebben genomen :) Bij foto 2 zie ik ook niets dat mij trekt. Zie inderdaad een vermoeide pup, die lekker slaapt, maar daar blijft het ook bij. probeer te spelen met de compositie. Nu zijn het gewoon echt kiekjes :) Hoop dat je hier iets aan hebt...

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:32

Daar gaat het toch niet om Horseydude? :P Mensen vinden je foto's geen 'kunst', dus niet helemaal hier op de plek. Ik ga mee met Lifaya.

De eerste heeft wel wat, maar ik mis scherpte, helderheid en meer vrolijkheid qua sfeer. Onderwerp is natuurlijk gewoon goed! En een leuk moment. De uitsnede is too much, er mag wel wat van die loze ruimte af.
De tweede foto vind ik niks, kan ik kort over zijn. Te veel storende objecten en fletse kleuren. Oogt 'viezig'.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 08:17

Dit topic hoort op BB-ITP. Aangezien je daar 7 maart al een topic hebt geopend, plaats ik hier een slotje.