De foto's zijn gemaakt met een Nikon D70 gecombineerd met een Nikkor 70-300mm 4.5-5.6 VR lens en een Nikkor 18-55mm 1:3.5-5.6 kitlens, verschillende instellingen. Mijn doel was om de schitterende omgeving te betrekken, zonder dat het overheerst, want de auto moet nog steeds het gene zijn waar het oog het eerst naar kijkt. Verder was het lastig om met zoveel licht van de sneeuw en zon (lees: ik heb op sommige platen met 20 diafragma geschoten en nog zat ik op een sluitertijd van 1000) om dynamiek in de foto's te krijgen. Ik had graag wat bewegende velgen en een voorbij flitsende achtergrond gezien op een plaat of twee, maar dat kreeg ik dus niet voor elkaar. Verder heb ik lekker gevarieerd in shots. De complete serie van mijn eerst autoshoot ooit staat op mijn website, dit zijn de mooiste:
1. Bewust de horizon wat scheef gehouden hier, ver uitgezoomd.

2. Haarspeldbocht omhoog. Weer ver uitgezoomd, zodat de weg echt om je heen lijkt te buigen.

3. Vind hier de scherpte diepte heel fijn, de lijnen van de weg en de reflectie van de sneeuw op het dak die als het ware de auto omlijst. Dit is echt mijn favoriet van de serie!

4. Foto waarin ik wel wat beweging heb gekregen. In combinatie met de diagonale lijnen van de steile weg vind ik dit ook een geslaagde foto.

5. Beetje fish eye effect
. Bergje af.
6. Telelens op z'n verst. Aan de andere kant van het dal.

7. Auto komt hier mooi uit, de reflectering van de xenon verlichting vind ik ook leuk.

8. Van boven af genomen. Vind hier de diagonale lijnen mooi.

Overigens was de terugreis naar Nederland ook geen probleem, karretje liep als een zonnetje! Vriendlief is in ieder geval onwijs blij met de foto's. Ben dan ook erg benieuwd wat jullie er fototechnisch van vinden.

Bedankt voor het kijken!

Nice shot!
Kan zo van een autodealer vandaan komen zo'n foto! 
vindt wel dat hij verwend wordt hoor haha , je moet maar 1 uitprinten en aan de muur hangen