Al snel gemerkt dat ik bijna niks aan het kitlensje heb, dus toen is er in begin Januari de Canon 70-200mm f/4 bij gekomen, waar ik onwijs veel plezier mee beleef.
Ik heb over een paar weken een fotoworkshop (van canon, kreeg je bij de camera) en als ik die heb gehad, heb ik een afspraak met een andere (naar mijn idee) professionele fotografe uit de buurt, die mij een cursus paardenfotografie wil geven. (uiteraard tegen betaling)
Ik ben zelf een beetje van het 'oh, wat staat die leuk; foto' dus echt spontane foto's.
Mijn vraag is: kan ik geld vragen voor mijn foto's?
De laatste paar keren heb ik oefenshoots gedaan, waarvan 1 met iemand die ik nog niet kende. (gratis)
En via de manege, waar iemand met een eigen paard staat heb ik de vraag gekregen of ze ook een foto op linnen kon laten afdrukken.
Erg leuk, maar ik weet nog niet zeker of ik goed genoeg ben om er geld voor de vragen, en zo ja, hoeveel? en zo nee, wat zijn dan mijn verbeterpunten?
Lief hoeft niet, zolang het maar eerlijk is, en uitgelegd wat je ermee bedoeld.
Meest recente foto;
Vind dit 1 van de mooiste foto's van de oefenshoot, jammer dat 't paard wat viezig is, maar voor meer uitleg het topic van verzorgster.
NF sparco @ fotoshoot van LA Shots
* Alleen verkleind, verscherpt & logo.

Spontane foto van 1 van de manege pony's, stiekem vind ik dit echt heel erg op zo'n 'echte' fotoshoot foto lijken, met name door zijn houding

Ook een spontane rijfoto van iemand op de manege, vind ze er beide wel vrolijk opstaan.
* Bijgesneden, horizon rechtgetrokken. verkleind, verscherpt & logo.

En een foto van de shoot van het meisje met het eigen paard. (deze willen ze op linnen)
? 
Moooooooi hoor laura!
Ik vind ze top! Kom hiero maar gauw oefenen! hahah