[FOTO] Amber @ studio

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Amber @ studio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 15:30

Zondag heb ik deze foto's in de studio gemaakt. Graag onderbouwd commentaar! :)

© PK Designs

1.

Afbeelding

2.

Afbeelding

3.

Afbeelding

4.

Afbeelding

5.

Afbeelding

6.

Afbeelding

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:50

Niet echt foto-technisch commentaar, maar waar ik me aan stoor is de eyeliner van het model!
Deze is nét niet helemaal lekker doorgetrokken tot de binnenkant van de ogen!
Voor de rest vind ik het mooie en frisse foto's en is foto 1 mijn favoriet! :D

Anoniem

Re: [FOTO] Amber @ studio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 11:37

Het was mij nog niet erg opgevallen, maar nu je het zegt, inderdaad. :)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:48

ik vind ook de makeup van het model niet mooi. Daardoor werd ik teveel afgeleid :) Foto 1 vind ik het mooiste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:00

Even voor de duidelijkheid, het gaat hier om de foto's. :) De make up heeft het model zelf gedaan, dus aan dat soort tips heb ik weinig.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:53

De foto's vind ik heel mooi belicht, dat heb je goed gedaan! :D
De laatste foto vind ik het allermooist! Haar ogen springen er hier prachtig uit en ik vind haar uitdrukking ook fijn! :) Ik zat eventjes te twijfelen of haar armbandjes en ring misschien een beetje storen, maar dat is niet echt zo.. Misschien was het mooier geweest als ze blauw waren omdat dat weer past bij haar ogen, maarja details he :p
Ik vind dat je hele mooie foto's neer hebt gezet en ik kan goed begrijpen dat het model hier blij mee is.
En wat betreft de make up, tsja als het model het zo heeft gedaan zal ze het vast wel mooi vinden dan toch ? :) Kan jij idd verder niets aan veranderen :)!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:35

Zo! Nummer 1 komt lekker binnen vallen zeg! Prachtige glimlach, mooie compositie! Alleen vind ik misschien de rechterkant van d'r gezicht iets te donker, weet het niet helemaal. Heb je deze ook in kleur? Denk dat d'r blauwe ogen dan ook mooi uitkomen :j

Foto 4 vind ik intrigerend. Qua houding is hij niet bijzonder ofzo, maar de blik van het model icm. de belichting maakt dat hij 'iets' heeft..

Foto 2 vind ik de houding wat ongemakkelijk, foto 5 doet me niet zoveel, foto 6 vind ik ook heel gaaf, alleen stoor ik me wel wat aan haar arm. Wellicht was die mooier geweest met haar arm gewoon naast haar. Aan de andere kant is dat ook wel standaard..

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:33

De laatste 2 foto's doen het mij.
Daar vind ik het model natuurlijk over komen, en het licht is mooi. De rest heeft het net niet voor mij persoonlijk. Iets wat simpel.
Maar fototechnisch volgens mij prima in orde!