Ik heb net sinds vorige week een " thuisstudio" en moet nog van het begin af oefenen
graag ontvang ik nog wat opbouwend kritiek

niet de allerbeste compositie maar ik vind m gewoon erg leuk

en ook de hond moest er even aan geloven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

De kleuren zijn naar mijn idee nét iets te flets. De eerste foto zou ik ook croppen (stuk van de boven en onderkant, zodat je alleen het hoofd hebt eigenlijk). Nummer 4 vind ik de compo juist geweldig! Nog niet helemaal optimaal, maar juist wat anders! Bij de hond vind ik het jammer dat het een groothoek effect bevat. Foto is daardoor niet mooi in verhouding. Of ik zou dan in dit geval wat van de witte ruimtes snoepen
Lipydo schreef:Ik mis een beetje contrast/ sprankeling in de foto'sDe kleuren zijn naar mijn idee nét iets te flets. De eerste foto zou ik ook croppen (stuk van de boven en onderkant, zodat je alleen het hoofd hebt eigenlijk). Nummer 4 vind ik de compo juist geweldig! Nog niet helemaal optimaal, maar juist wat anders! Bij de hond vind ik het jammer dat het een groothoek effect bevat. Foto is daardoor niet mooi in verhouding. Of ik zou dan in dit geval wat van de witte ruimtes snoepen

xLoki schreef:Prachtige foto's!
Als enige tip, ik vind bij de hond het riempje/kraagje te veel afleiden, die zou ik de volgende keer aflaten als dat mogelijk is.

Heb niet veel tips voor je, het enige wat ik mis is het contrast. Verder vind ik de bewerking van de derde foto niet erg mooi, maar zo heeft ieder zn eigen smaak