Vandaag geprobeerd wat foto's te maken van licht inval. Ik weet zelf niet echt wat ik van de foto's moet vinden, maar plaats ze even om voor de volgende keer tips te krijgen.

[1]

[2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Destination schreef:Eerlijk?
Ik vind het geen bijzondere foto's. Ze lijken erg op elkaar en bovenin zijn ze hartstikke overbelicht. Bovendien zit er ook erg veel ruis op en dat is vast niet alleen maar stof. De achtergrond vind ik ook niet erg mooi, bijvoorbeeld bij die 2e foto die plaat links.

Typisch gevalletje: buiten de lijnen denken. Hou ik wel van

Captain_ schreef:Ik vind het juist wel gave fotos! Het is weer eens heeel wat anders! De hoeveelheid ruis vind ik ook juist erg goed passen in het totaalplaatje, net als het overbelichte!
Ik zou alleen wel 1 van de 2 fotos geplaatst hebben (waarbij mijn voorkeur toch uitgaat naar foto 2), omdat ze zo veel op elkaar lijken
Ik vind het een geslaagde foto!Typisch gevalletje: buiten de lijnen denken. Hou ik wel van
Colorado schreef:Captain en Captain onder elkaar haha
Ook ik vind ze juist erg gaaf! De ruis past er wat mij betreft ook goed bij en dat overbelichte tjah, als je dat niet overbelicht gehad had, was de rest waarschijnlijk zwart geweest. Dat hoort er imo juist bij, voegt een dromerig sfeertje toe. Ik ga wel mee met Captain_, ik had ook één van de twee foto's gekozen in plaats van allebei, daarvoor lijken ze inderdaad net te veel op elkaar. Maar inspirerend vind ik ze zonder twijfel, ik krijg er niet per se vragen bij maar wel ideeën en gedachten, dus ik vind ze in ieder geval zeer geslaagd!

meningen verschillen blijkbaar
misschien is model erbij voor de volgende keer wel gaaf idd.