[FOTO]mijn afgelopen jaar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

idsie

[FOTO]mijn afgelopen jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 22:40

hallo iedereen.

ik heb afgelopen tijd heel wat foto's gemaakt.
en hoor graag wat jullie vinden, ik zal mijn eigen opmerkingen er ook bij zetten.

1.Angela motormuseum, mijn eigen opmerkingen:

foto1 dit is mijn voorgaande foto expres erop gezet. Ik vond dat ik hier veel te veel heb naberwerkt aan het gezicht.
Afbeelding

foto2. zelf vind ik hier alles mooi aan maar ik heb al het nodige commetaar gekregen van mijn stage begeleider, ben benieuwt wat jullie zien!
Afbeelding

2.joran en tristan, voor deze shoot heb ik 2 vrienden gesponsord voor hun eindexamen. dit zijn 2 van de resultaten:). laat me weten wat je vind.
ik weet dat de foto waar ze beide opstaan uit verhouding is getrokken:) word aan gewerkt dit in de toekomst niet meer voor te laten komen.

Afbeelding

Afbeelding

3.melanie.
onderbelicht geweest in haar gezicht.
Afbeelding

4.Bart.
even mijn vriend voor de lens gezet en wat gespeeld met het licht.
Afbeelding

5.izegrim,
ik werk voor een webzine waar ik promo shoots maak van bands. dit is een van de foto's van de laatste shoot.
Afbeelding

6.diertjes, wat vinden jullie? (ogen van de kat zijn niet geshopped)
AfbeeldingAfbeelding

7.ice queen shoot.
foto1, ik stoor me er zelf heel erg aan dat haar mond er niet opstaat ( ik heb er wel een met mond) maar wat vinden jullie?
Afbeelding

foto2.
Afbeelding

8.als laatst: op statief genomen met zelfontspanner, ik en mijn vriend.
Afbeelding

Nightingale

Re: [FOTO]mijn afgelopen jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 18:32

Wow, prachtig zeg! Shoot 7 vind ik een hele mooie sfeer meebrengen. Inderdaad jammer van de mond, maar de compositie is erg leuk. De foto van de kat onder 6 vind ik ook erg leuk, heel warm en zacht. De foto onder 5 vind ik persoonlijk wat minder geslaagd, omdat deze wat rommelig oogt, maar dat is mijn mening :)

Verder erg leuk!

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:04

poeh wat een boel en wat leuk allemaal ok ga even mijn best doen...

1. ik hou niet van erg nabewerkte foto's hou meer van foto rechtstreeks en echt. Dus niet helemaal mijn ding
2. het haarplukje vind ik onwijs storend, of helemaal wild haar, of gestyled niet zo half. verder erg harde schaduw aan de linkerkant en errug gave huid (bewerkt?)
Mannen Samen: Gaaf, alleen had het hout er van me niet op gehoeven, alleen die grijze industriele achtergrond was mooi geweest.
Alleen: Mooi, aleen hij kijkt net niet in de camera...ik zou dan voor echt wegkijken of juist voor recht aankijken gekozen hebben. Is persoonlijk.
3. sprookjesachtig.
4. ik had voor iets spannendere uitsnede gekozen en iets tikkeltje minder donker aan de rechterkant van het gezicht. Mooie blik.
5. Vind de inkijk bij mevrouw de zangeres niet erg charmant. Mischien volgende keer nog iets lager zitten en haar op je neer laten kijken oid? ook de achtergrond had meer recht zonder dat witte links op de foto gemogen. Is meer rustig dan.
6. Dieren zijn mooi! De kat lijkt niet helemaal scherp beetje waasje erover.
7. Erg mooi, met mond denk ik inderdaad sterker.
8. ik vind foto 7 mooier persoonlijk. Gewoon een gevoel.
9. Op zich goede foto al ben jij wel onwijs licht vergeleken met je vriend. Te veel licht op jezelf?

Gave serie de plaatjes kijken erg lekker!

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 16:37

@ kayila dankje voor je kritiek:). denk alleen dat wij beide heel erg van smaak verschillen en stijl:P

even over de laatste van mij en mijn vriend:) nee er staat niet meer licht op mij, ik ben helaas erg bleek en zijn huid lijkt bijna getint. vandaar:P

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:03

Idsie: dat geloof ik ook, haha ok dus de huidtinten zijn echt zo verschillend.
Verder vind ik wel dat jou foto's fijn zijn om naar te kijken! Lekker anders niet standaard! Erg leuke serie!

leey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:06

Wouw erg mooie foto `s zeg :D dat met dat paard is ook supper mooi

en WOUW DIE Mannen met dat lange haar :o echt zooo mooi ^^
bij foto 2 van die met dat paard jammer van dat stukje boom op de achtergrond

En de laaste foto was denk ik leuker geweest als jij je haar ook los had gedaan :D dan kwam er meer emotie in ^^