[FOTO] Florence - Uitzicht over rivier de Arno

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Iepoetjuh

[FOTO] Florence - Uitzicht over rivier de Arno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 19:22

Hallo!

Dit is de eerste keer dat ik foto's ga laten zien waar ik wel blij mee ben en wat commentaar op wil :P Ik ben helemaal niet professioneel bezig en heb ook geen idee welke standen ik heb gebruikt met de camera. Heb ze gemaakt met een Sony A350 spiegelreflex.
Ik heb wel wat geoefend met die camera met de macro-stand en dan scherpstellen op verschillende objecten dichtbij of veraf. Maar de standen die ik bij deze foto's heb gebruikt weet ik echt niet meer :+ Nou ja, laat maar weten waar ik op moet gaan letten!

Afbeelding
Bijna donker :)

Afbeelding
Ponte Vecchio :)

Ciao, Iris

Bagheera_206

Re: [FOTO] Florence - Uitzicht over rivier de Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:37

De eerste foto vind ik erg mooi. Vooral de weerspiegeling. Had het fijner gevonden als het herhalende patroon van de lantaarnpalen iets minder strak tegen de kant zou zitten zodat je daar ook fijn weg kunt kijken.

De tweede foto vind ik ook mooi. Mooie weerspiegeling. Helaas is de foto een beetje aan de donkere kant. Mischien links nog een beetje bijsnijden zodat dat ene stukje wegvalt?

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 21:45

Oké dank je wel! Dat biedt me weer een ander perspectief op de foto's :) Ik vind de tweede ook iets te donker inderdaad, maar wat moet ik dan aanpassen om dat lichter te krijgen? De ISO-waarde zeker meer omhoog?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:48

Bij de 2e foto stond ISO op 100 die had zeker naar 200, 400 of zelfs 800 gekund.

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 17:23

Ja hij staat gewoon automatisch daarop volgens mij, volgende keer let ik daarop, bedankt :)