[FOTO] Valéria (Pentax K20D)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

[FOTO] Valéria (Pentax K20D)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 22:45

Hoi hoi,

Dit is mijn dochter Valéria. Eind april wordt ze alweer 2 jaar... de tijd vliegt voorbij. Héérlijk onderwerp om te fotograferen, maar ja ik ben natuurlijk bevooroordeeld ;)

Ben een leek op fotografie gebied, maar heb deze genomen met een Pentax K20D, deze heb ik te leen. Iemand nog bruikbare tips?? Graag!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 05-02-12 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag [FOTO] toegevoegd

Orchidee21

Re: [FOTO] Valéria (Pentax K20D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:31

die lippen, heb jij die bewerkt of zijn ze echt net zo mooi roze als de muts die ze draagt.
Ik vind het mooie foto's hoor, zelfs voor een leek haha.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 20:38

Haha nee hoor ik maak foto's puur natuur. Nu dan wel verkleind omdat ze anders te groot zijn. Hoogstens dat ik eens iets uitsnijd maar eigenlijk bewerk ik foto's liever niet. Zo ook deze niet :) dank je, ben er ook blij mee. Voorzover ik kan zien dan... maar zoals ik al zei ik ben bevooroordeeld.

Iemand anders nog tips?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:09

Mooie foto's :j
De eerste vind ik de blik van je dochter goud waard! Achtergrond van erfafscheiding vind ik jammer.
De tweede vind ik een schitterende foto!

Ofwel, ik heb geen tips voor je :')

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:54

1. Geweldig!! Idd jammer van de achtergrond en ik had liever haar muts er helemaal op gezien. :) Hoewel, het valt me niet enorm op of zo...
2. Wauw! Diepe blik heb je weten vast te leggen! Is dat donkere stukje tegen de muts trouwens een haarlokje?? Daar zat ik wel een beetje naar te kijken.

Enne, je bent niet bevooroordeeld hoor, je hebt namelijk een prachtige dochter! ;)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 10:09

Dank jullie!

Ja viel me ook wel op, de achtergrond van de eerste foto. Was mooier geweest als het toch sneeuw/vlakte was geweest... nou ja, onze achtertuin is niet zo groot haha!

Ja op de 2e foto, zit een stukje haar. Ze heeft nogal een lange pony, ze gaan binnenkort naar de kapper ;)