[FOTO] Snow

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

kimdegroot

[FOTO] Snow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 13:01

Ik heb de foto's gemaakt met een Nikon Coolpix L120, ik heb hem nu denk ik een maand en heb nog niet zoveel foto's gemaakt. Dit zijn een paar foto's die ik vandaag heb gemaakt! Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

Bedankt voor het kijken!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-02-12 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd

CoonArt

Re: Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 13:07

Foto 11 is ondersteboven! Foto 1 en 2 en 7 - 10 zijn het mooiste. De rest ook wel. (zo zie je maar, heel de natuur is in de war!)

Mootje

Re: Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 13:30

1: Was het je bedoeling om de sneeuw, ipv de bloem, scherp te stellen? Jammer dat de bloem niet helemaal op de foto staat :)
2: Het idee vind ik leuk, alleen de 'horizon' is nogal scheef en ik vind het jammer dat er veel schaduw rechtsbovenin in de sneeuw te zien is.
3: Goede scherptediepte, maar ik vind persoonlijk de achtergrond iets te druk.
4: Mi een weinigzeggende foto, met name doordat rechtsonder onderbelicht is.
5: Leuke foto, mooie scherptediepte. Ik vind het alleen jammer dat het blad niet helemaal op de foto staat.
6: Leuk idee, mi is de steel iets overbelicht en wederom de schaduw in de sneeuw :)
7: Mooie foto!!!
8: Mooie foto, ik had hem denk ik in portret geschoten. Nu staat het onderwerp (saai) in het midden.
9 & 10: Nagenoeg identiek behalve de belichting.
11: Foto staat onderste boven, horizon is scheef, jammer van de dakkapel en dat er takken van een andere boom / struik op de foto staan (goedom aan de linkerkant).
12: Speelse foto, mooi gebruik van tegenlicht! Ik vind het alleen jammer dat het topje van de boom net niet op de foto staat. Ik had hem zelf denk ik in portret geschoten.