[FOTO] Silke

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:44

:wave:

Een tijdje terug heb ik foto's gemaakt van Nikki en Silke (VisibreTeam op bokt) Dit was mijn eerste serieuze keer met een wit paard. Ik heb veel geprobeerd van verschillende kanten van de zon te fotograferen, onder andere met tegenlicht. Dit kostte me even wat moeite voordat ik doorhad welke instellingen daar het beste voor werkte, maar uiteindelijk heb ik resultaat. Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze drie foto's vinden. Waar zitten de verbeter punten? Wat de volgende keer juist wel of juist niet doen?

Lief zijn hoeft niet, eerlijk zijn wel ;)

Afbeelding
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.

:wave:

xMnOn

Re: [FOTO] Silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:53

Bij de eerste foto stoor ik me een beetje aan de tak voor de pony.
De tweede heeft een scheve horizon. Weet niet of dit de bedoeling was?
Het oogt een beetje slordig naar mijn idee.
De derde vind ik fijn om naar te kijken.

Nette fotos. Ga zo door zou ik zeggen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:55

Die tak bij de eerste kan ik me in vinden ja, ik zag ineens de weerspiegeling in 't water en vond dat een mooi idee, stom dat ik niet om de begroeiing heb gedacht...
Die horizon bij de 2e was inderdaad bewust, ik vond het wat hebben, kan niet echt uitleggen waarom.

Bedankt voor je commentaar in elk geval!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:00

Ik vind de 3e inderdaad erg mooi.
de 1e was mij het eerste ook wat opviel die tak.. verder vind ik dat een hele mooie foto! het heeeft iets.. een mysterieus iets.. maar ook iets liefs, iets vriendelijks..
die 2e foto vind ik ook storend dat ie scheef is. de bomen vallen om zeg maar..

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:23

Ik ga mee met xMnOn en trekpaardluf,
vind de 3e echt prachtig met het licht zo :)

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:44

Ik vind de derde erg mooi, maar bij de tweede stoor ik me aan de scheve horizon..

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:10

oh ik vind de tweede juist wel mooi :) omdat het paard nu wel perfect verticaal staat, vind ik het leuk en speciaal zo!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:50

ik vind de compositie echt niet fijn kijken bij jou foto`s
probeer eens wat te spelen daar mee!!
daar bij was dus foto 1 veel sprekende als je deze plat had genomen en het model met paard aan de linker kant had gezet. daarbij is hij ook te donker bij het model hier door kan je haar gezicht net niet zien.
daarbij als de hier wat meer water had mee genomen en minder lucht had je ook erg leuke compositie gehad :D
foto 2 staat het paard klakkeloos midden in. je kan zelf zeggen dat ze het beeld uitloopt. als je deze nog lager had genomen en wat verder was gaan staan of minder had ingezoomd was hier de compositie ook beter geweest
foto 3 vind een hele leuke foto hij is wat grauw alleen en mag eigelijk net iets scherper zijn (al je foto`s trouwens)

maar we zeggen al doende leert toch