[FOTO] Satisfaction & Curiosity

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Yvonne_V

[FOTO] Satisfaction & Curiosity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 19:25

Hey hey,

kheb vandaag voor het eerst serieus geprobeerd om mijn kat op de foto te krijgen :3
dit zijn de resultaten (ik weet niet wat ik er van moet vinden... ik vind het leuk om dat het me eigen kat is, daarom graag jullie mening)
Hiervoor wil ik graag jullie mening, en moet ik die plooien in de fleece deken laten verwijderen of niet?

Satisfaction....
Afbeelding

Curiosity....
Afbeelding
* denk ogen te groen, hier minder fel maken?

Geloof dat beide instellingen waren:
S;1/20
F; 3.4
18-55 mm
nikon d3100

ik hoop dat jullie het mooi vinden,
en ik zou graag commentaar en tips willen :3
alvast bedankt

xx

Norway_girl

Re: [FOTO] Satisfaction & Curiosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 14:59

Ik weet bijna wel zeker dat de foto`s mij niet aanspreken door het harde licht wat je gebruikt hebt. (popup flitser van je camera gebruikt?) De compositie had ik zelf ook meer aandacht aan besteed. De plooien in het fleece staan juist wel leuk, anders word het zo`n saaie foto.

Misschien een beetje nabewerken in een bewerkingsprogamma? Helderheid, en contrast, ze zijn zo dof zegmaar ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:05

Ik stoor me juist enorm aan die pluizige en harige deken. Daar zou ik volgende keer iets anders voor verzinnen.
Verder sluit ik me aan bij Norway-girl, het harde licht maakt de foto niet fijn om naar te kijken.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:07

Naja inderdaad nu je het zegt goof, vind de plooien wel leuk, maar de frutsels en pluisjes storen wel een beetje :j

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 15:07

volgens mij heb ik dit geval geen flitser gebruikt.... kheb me spotjes ( lamp op mijn slaapkamer) op de kat gericht en achteraf gezien is het toch niet een erg lekker licht:P
na bewerken heb ik niet gedaan alleen ietjes bij de ogen iets meer contrast ingegooid :O
bedankt voor je tips kga zeker ff kijken :D

Wat zou je daar voor adviseren dan qua huis-tuin en keuken troep ( kheb namelijk fleecedeken uit de kattenmandjes gepakt ;o )
en over me bed heen gegooit ;o