[FOTO] Mallorca through Polaroid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Natalie1993

[FOTO] Mallorca through Polaroid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 12:02

Afgelopen december ben ik met mijn familie in Mallorca geweest. Dit keer had ik niet alleen mijn spiegelreflexcamera bij me, maar ook mijn relatief nieuwe Fujifilm Polaroid! Wat een prachtig ding is het! :D
Al tijden ben ik bezig met het behalen van een aantal (levens)doelen, waarvan dit er een was: inspirerende woorden verwerken in polaroidfoto's. Daarnaast heb ik natuurlijk ook gewoon mooie foto's van de omgeving gemaakt.

Zelf ben ik erg trots op de foto's, ze betekenen echt wat en achter elke foto zit een verhaal. Wel zijn het allemaal foto's van foto's en dus geen hele goede kwaliteit. Houd hier alsjeblieft rekening mee. Graag ontvang ik opbouwend kritiek. :)

Afbeelding

Vlnrvbnb:
~ Zonsondergang
~ 'DREAM' in een trap gegraveerd
~ 'I MISS YOU'
~ 'LIVE' (middenonderin op cactusblad geschreven)
~ 'TAKE RISKS' met zand op een 10 meter hoge cliff
~ 'LOVE' (uit tomaat gesneden)
~ 'LAUGH' met stenen onder water
~ Ik aan zee
~ Mijn moeder aan het strand (hoort eigenlijk niet in de serie maar ben 1 foto kwijt...)

Ik wil nog een tweede serie maken, met onder andere 'HAVE FUN', 'BE', 'GIVE', 'BREATH' en 'HUG'. Maar daar moet ik eerst nog inspiratie voor vinden. :D

[Edit]
De foto's zijn groter niet mooi, maar ik heb ze wel ook met mijn telefoon gefotografeerd. Was een cadeautje voor iemand dus helaas kan ik ze niet meer inscannen oid. Maar hier zijn ze wel duidelijker te zien. :)

Testje zand
Zon
DREAM Making of 1 Making of 2
I MISS YOU
Making of LIVE
TAKE RISKS
LOVE Making of
LAUGH
Zee
Boss
Laatst bijgewerkt door Natalie1993 op 10-01-12 12:39, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:06

Wat ontzettend gaaf dat je zoiets bedenkt, heel creatief.
Zo in het formaat postzegel valt er alleen net niet veel van te zeggen heb ik het idee, heb je ze ook groter? :)

Anoniem

Re: [FOTO] Mallorca through Polaroid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:36

Ik vind het er mooi uitzien, maar vind het plaatje helaas erg klein om echt goed te kunnen bekijken!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:09

Mooie serie! Kan je ze echt niet groter laten zien?

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 16:02

Ik heb de beginpost even aangepast met ook grotere versies, alleen zijn die ook van mindere kwaliteit. Beetje samen bekijken is de oplossing, haha. :D

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:28

Wat enorm gaaf zeg! Dit krijg ik dus echt met geen mogelijkheid uit mijn polaroid, maar als ik dit zie krijg ik toch wel weer de neiging om het nog een keer te proberen. De take risks vind ik zelf denk ik het gaafst, maar ik vind het lastig kiezen. Ik heb verder helaas geen tips voor je, omdat ik zelf heb mogen ervaren dat foto's maken met een polaroid echt heel anders is. Oa aangezien je bijna niets zelf in kunt stellen. En ik er amper iets toonbaars uit krijg :+

Heb je trouwens een nieuwe polaroid camera of een 2e hands? En wat voor film heb je hier gebruikt?

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:55

Gaaf!! Heel creatief gedaan, ik vind het echt van die feelgood inspiratiefoto's. :)

Ik ben het wel met je eens dat de foto van je moeder er buiten valt. In je presentatievorm valt nog wel wat winst te behalen denk ik. Ben erg benieuwd wat je nog meer gaat maken!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:49

Mooi zeg!

bnalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 11:26

Super mooi (: spijtig dat ze zo klein zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:38

Groter formaat is inderdaad niet echt superzichtbaar, maar kan wel zeggen dat ik het een supegaaf idee vind en de foto's echt een heerlijke sfeer hebben. Nogmaals heel leuk dat je zoiets probeert!

mellienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:45

Erg gaaf zeg! Ik vind de foto's juist heel mooi, ze hebben een bepaald sfeertje :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 01:23

Vind het ook wel leuk zo voor in een foto lijst :j De fotos apart enzo.

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 17:33

Wat creatief zeg, wel heel gaaf!! :D