[FOTO] Melanie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:40

Een paar dagen heb ik foto's gemaakt van Melanie (prompertje @bokt) in mijn studiootje. Ze draaide haar gezicht naar me toe terwijl ik de foto maakte, vandaar dat er wat beweging in het haar zit. Persoonlijk vind ik dit wel wat toevoegen aan de foto, het geeft een soort dynamisch effect. Graag opbouwend commentaar! :)

© PK Designs

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-01-12 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Ier

Re: [FOTO] Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:43

Mooi moment heb je te pakken Plien!
Spontane & frisse blik ook.

Enige opmerking is dat ik 't jammer vind dat d'r hoofd wat overbelicht lijkt op sommige fronten.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:00

Mooie, heldere, frisse foto maar toch ik er een beetje raar tegenaan... Ik geloof dat ik haar lichaam liever niet echt van opzij had gezien, meer eerder ietsje schuiner. Het eerste wat bij me opkwam bij deze foto is dat het leek alsof ze haar hoof op haar lichaam ronddraaid, zoals in die film met Meryl Streep... (was het 'death becomes her"?)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:06

Knappe meid! :))

Ik vind het een zeer goed gelukte foto, ziet er zuiver uit.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:23

Je bent ook al aan het 'studio-fotograferen' geslagen ;) .. me 2 namelijk!!

Mooie foto, mooie compositie, mooi model, frisse blik!!
Enige is dat er inderdaad wat overbelichte plekken in haar gezicht zitten, wat uitgebeten.
Maar ik vind het desondanks een geslaagde foto.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 00:15

Ik vind het een pakkende foto en de draaing voegt zeker iets toe. Ik vind het inderdaad wel jammer dat het gezicht (vooral rondom het voorhoofd en de tanden) wat overblicht is, waardoor mijn ogen er snel weer weg willen. Ik mis ook een klein beetje scherpte van de ogen. Het object heeft zeker het gezicht voor een vlijmscherpe portretfoto met die wimpers en ogen die er af kunnen knallen. Ik ken het object niet, maar ik denk wel dat de foto haar goed uit laat komen verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:53

Erg bedankt voor de positieve reacties! :) Ik zal wat meer letten op de overbelichting, vond het zelf wel meevallen, maar het is misschien nét iets te!

Wat leuk Janine! Ik zie wat mooie foto's in je profiel staan, leuk is het hé! :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:21

hij is super mooi scherp kleuren mooi :)
maar het lijkt dat het hoofd apart staat van het lichaam. als je haar lichaam iest meer bij had gedraaid had je dit voorkomen :D maar al doende leert men