Ben er erg blij mee, deze foto zit ook in mijn portofolio voor modellen bureau Lukien waar ik me zojuist heb ingeschreven. Ben dan ook erg blij wat jullie van deze foto vinden..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

ze willen een duidelijke foto van jou zien waarbij jij laat zien waarom nou juist jij geschikt bent voor modellenwerk. Ik zou als ik jou was echt een shoot laten doen door iemand die ervaring heeft hierin, want geloof me, dit is niet wat ze willen zien
Ik heb ook eens foto's van mijn broertje (20 jaar) gemaakt voor zijn portfolio voor casting etc en die heb ik gewoon in de studio gemaakt 
lifaya schreef:even een toevoeging, als je een foto voor je portfolio voor een modellenbureau wilt moet je niet zo'n foto als dit inleverenze willen een duidelijke foto van jou zien waarbij jij laat zien waarom nou juist jij geschikt bent voor modellenwerk. Ik zou als ik jou was echt een shoot laten doen door iemand die ervaring heeft hierin, want geloof me, dit is niet wat ze willen zien
Ik heb ook eens foto's van mijn broertje (20 jaar) gemaakt voor zijn portfolio voor casting etc en die heb ik gewoon in de studio gemaakt
Marit schreef:Je kan dan nog beter voor een witte muur gaan staan en je vader/moeder/vriendin oid een duidelijke foto laten maken. Dat kan iedereen wel, en dan krijgen ze een beter beeld van je dan door deze foto. Hier kunnnen ze namelijk niks van afleiden. Ze willen niet alleen een goede close-up van je gezicht maar ook willen ze je lichaam goed kunnen zien.
Deze foto is ook niet scherp genoeg om een beeld van je gezicht te krijgen.