Dus dan maar een selectie van allemaal Zwart & Wit - beelden.
Het is (nog?) niet een echte serie, dus meer als afzonderlijke foto's bedoeld.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

* 
heb je dit zo van te voren ook bedacht om te fotograferen? of heb je deze foto's achteraf zo bewerkt/gecropt?
Die zou ik zo aan de muur hangen! Wauwie! LisaDijk schreef:Eerste 5 zijn echt heel netjes
De laatste 3 vind ik gelijk weer helemaal niets, te fel, nr 6 oogt niet scherp of is een enorme crop.
7e vind ik de compositie niet mooi gekozen, te veel van achter, te laag en te scheef.
En de 8e ja, hij is grappig maar meer eigenlijk niet.
Maar de 1e vijf zijn erg mooi gedaanheb je dit zo van te voren ook bedacht om te fotograferen? of heb je deze foto's achteraf zo bewerkt/gecropt?

En dan is het toch goed om erachter te komen dat nummer 6 door sommigen weer wel specifiek genoemd wordt op positieve wijze.. grappig! Zelf vind ik de zwarte serie ook prettiger kijken (zonder oogpijn te krijgen
), en foto 2 en 4 erbij dan, maar die hebben ook een veel minder hard contrast.
Het was in eerste instantie niet bedoeld om een directe zwart/wit serie te maken, maar wel om wat meer te experimenteren met de eeuwige 'Blackfoto's'
Foto 1, 2, 3 en 5 zijn dan ook op dezelfde dag gemaakt. Foto 4 was ook bewust wat 'experimenteel', dat was Vavesta tijdens de Loonse & Drunense duinen shoot haha. En foto 6 ook, alleen is die achteraf gewoon bewerkt en absoluut niet bewust op een bepaalde manier genomen om eerlijk te zijn
Foto 7 was weer bewust wat 'creatief' omdat ik wist dat het model graag een aparte foto wilde van haar en fjordlief samen. Foto 8 is ook tijdens de LDDmeeting, Jauke, en dat is ook achteraf wat bewerkt en niet bewust zo genomen.
paard staat er sprekend op. Hele fijne foto!
Foto doet me sterk denken aan Tim Flach. Interessant beeld, die manen en de uitsnede maken 'm.
vooral de jurk en het meisje zijn me téveel wit. Hou normaal wel van wat overbelichtheid, maar dit vind ik toch te fel.